2012 blogol.hu - Okkult szimbólumok hétköznapjainkban III.

2013.06.07 11:31

 

Kiemelt..

Ördögüző.blogspot - A betonbrutalizmus reneszánsza a magyar Országházban is

 

A Magyar Hazáért - Obama-ambíció

Hatodik napon - BOSTONI SZÍN-/VÉGJÁTÉK

Szubliminális üzenetek

Hollywoodo, Média Mágia és a Manipuláció Mesterei

Ember's-Ég - Üzenet E Mesében

Oroszország Hangja - Miért büntetik meg Magyarországot? (4 cikk)

Legendavadász - Ha eddig nem hittél az összeesküvéses elméletekben, ezentúl fogsz!

Miamanó - A McDonald's és a Coca Cola mögött

Somló VédPajzs Szövetség hírportál - Mi lenne ha....

Visz a víz sodor - Agymosás - TUDATMÓDOSÍTÁS ÉS MANIPULÁCIÓ

Kötelező olvasmány: Gazdasági bérgyilkos

Fogott levél avagy egy beteges lelkület irománya, hogy lássátok kik állnak a háttérben

Amerikából irányított rendszerváltás Ukrajnában a Pentagon kézikönyve szerint

Cion bölcseinek jegyzőkönyve..

Piros Pirula Project - Úgymaradt az M1 logója?!

Piros Pirula Project - Főbb látnivalók Budapesten

Visz a víz sodor - Plutónium- 239 – es előállítása

 

 

Előzmény..

Piros Pirula Project - Madagaszkár, 2012 - Előtted a jövő II.

Piros Pirula Project - Előtted a jövő

Itt a SKYNET hamarosan! Szükségállapotra készít fel minket Brad Pitt a World War Z-vel...

Világhelyzete - Vladimir Putin amerikai szankciókra adott válasza cenzúrázatlanul magyarul

Szíriai Hírek - Chavez jövendölése beteljesült: Bashar Al-Assad a történelmbe írta a nevét!

Ördögüző.blogspot - A Menóra leigázza a Kettőskeresztet - "Magyarország arculata" a milánói Expón

Legendavadász - Az 1 dolláros szimbólumai - ELEMZÉS

Soros kontra font, Soros kontra Anglia

Színeshír - A hivatalos agymosás tíz pontban

Szíriai Hírek - Bahdzsar Szuleimán szíriai dandártábornok 2014.11.02

PI Klub - A lapok

Nem ölõ fegyverek

A Blue Beam projekt 

2012blogol.hu: Összeesküvés - elméletek helyett : az Irányítók

Az ígéret földjének eldorádói - I.

Tudatmódosítás és a 3G

Church of God - A Sátán zsinagógája és a Születési jog áldásai

Posta Imre szarvasi előadása, egészben!

Legendavadász - Az 1 dolláros szimbólumai - ELEMZÉS

Egységfront - Mit és minek?

 

 

Kapcsolódó link..

PI Klub Speciál - Mire képes a háttérhatalom?
Piros Pirula blog - A kommunista ügynök techno-reneszánsza

Piros Pirula Project - Intro

Piros Pirula Project - Morzsi története

Piros Pirula Project - Az Üzenet

Piros Pirula blog - Beszédes Banklogók

Piros Pirula blog - Politizáló színészek és színészkedő politikusok

Piros Pirula Project - A terrorizmus "kifehérítése" 

Piros Pirula Project - Bill és Ted zseniálisan álcázott kalandja

Hajnalhasadás -Világok harca

Hajnalhasadás - 1260 nap még van időd

40 botrányos tény, amiről a legtöbben nem tudnak

Az Óperenciás tenger túl - az USA igazi arca (Géczy Gábor előadása)

 

Hosszú szünet után egy réges-régen megkezdett sorozatot folytatunk most: a következõ bejegyzés néhány újabb példával fog szolgálni arra, hogy okkult szimbólumokkal vagyunk körbevéve minden nap, ezek közül is különösen a “sátánista” (luciferánus) értelemben használt jelképekre fogunk vadászni ezúttal.

Elõre kell bocsátani, hogy az itt felsorolt logók közül nem mindegyik feltétlenül, szándékosan hordoz “sátáni” értelmet, a nagy számok törvénye alapján egyes esetekben biztosan lehet szó egyszerû “véletlenrõl”, illetve arról, hogy az emberek tudatalattija a folyamatos bombázástól annyira megtelik az ilyen fajta jelképekkel, hogy önkéntelenül is ilyeneket találnak ki.

Kezdjük mindjárt a legismertebb sátánista jelképpel, amely a 666-os szám.

 

 

A>sorozat 1. részében< már említettük, hogy minden vonalkód tartalmazza ezt a számot, amely egyúttal igen furcsa értelmezése az alábbi passzusnak:

„17. És hogy senki se vehessen, se el ne adhasson semmit, hanem csak a kin a fenevad bélyege van, vagy neve, vagy nevének száma.”

Lehetséges, hogy a többszörös fordításból adódó félreértésrõl van szó, és nem az embereken van a fenevad nevének száma (vonalkód) vagy bélyege (RFID chip), hanem az árukon, melyeket adunk-veszünk? Olyan rég óta ijesztgetik az embereket a bõr alá ültetett chippel, hogy kezd kétségessé válni, vajon tényleg megvalósul-e – az Irányítók szeretnek téves terveket mellékszálakon futtatni, mintegy elterelésként. (Lásd pl. a világállam létrehozására irányuló ún. Trilaterális Tervet, amely az uniók megerõsítését, majd egyesítését célozza – ez soha nem fog megvalósulni, az EU szét fog esni, és egészen más úton fog létrejönni a világállam, mint >arról már írtunk<.)

Mindenesetre a 666-os szám másik leggyakoribb elõfordulása a www, melyet “kötelezõen”, ám valójában értelmetlenül írunk webcímek elé – szinte minden weboldal ugyanúgy betöltõdik enélkül is. Minek hát oda az a www? Ez egybõl kiderül, ha tudjuk, hogy a héber ábécé hatodik betûje a Váv, melynek gemátriai átirata a hatos szám, tehát www = 666.

 


 

>Piros Pirula< már csinált egy egész estés >filmet< a Vodafone “viselt dolgairól”, úgyhogy a legtöbb olvasónak nem meglepetés, hogy a Vodafone hivatalosan ““““szövegbuboréknak”””” csúfolt logója valójában egy hatos számjegy (ezért van belõle általában 3 db minden promócióban, lásd a fent képet is), valamint egy vércsepp és egy Ouroborosz is. De ez még nem minden.



 
“live” – visszafele… evil.
 

Érdekesség, hogy a Vodafone ügyfélszolgálat száma Nagy-Britanniában régebben 08080 999 999 volt, ami ugye csupa olyan számból állt, amely fejjel lefelé is értelmezhetõ: 666 666 08080.

A vodafone logó egyúttal tartalmazza a kereskedelemben leggyakrabban használt két okkult szimbólumot is, az egyik a Nap, a másik pedig egy szem, illetve a szem, Hórusz/Ámun-Rá, alias JHVH szeme, tehát a Föld Urának szeme, de szimbolikusan jelenti az õ “felettesének”, magának a Gonosznak a szemét is. (Így, az alibi jelentést is beleszámítva – hogy az egy szövegbuborék –, összesen 6 jelet sûrítettek a Vodafone logójába…)

 

 


 

Forgassuk csak el 45 fokkal…

 

 



 

A Verichip a bõr alá ültetett azonosító, amelyet sokan a János apostol által megjövendölt “fenevad bélyegének” tartanak. Érdekes, hogy maga a név is ezt próbálja közölni: “This is the Very Chip” – tehát ez AZ a chip, nem csak egy chip, hanem éppen pont AZ… Egyúttal a Veri a verify rövidítése is, tehát közli a chip célját is: ellenõrzés. Az angol verify szó a latin veritasból származik, amely jelentése: igazság. (Hogy hogy jön a chiphez az igazság? Ennek a magyarázatát lásd a bejegyzés végén…)
 

 

Az Opel logója egyúttal a 11-es számot is tartalmazza két egyes formájában, ahogy az Unicredit logójában is egy egyes képzi az “íriszt”. (A VodafONE név is tartalmazza az egyes szám nevét.) Ha az O betût nullaként értelmezzük, a OPEL betûk pozíciói az angol ábécében összeadva 33-at adnak ki. Van/volt több más ilyen cég is, pl. az MGM – de maga a TM jelzés is az angol ábécé 20. és 13. betûjébõl tevõdik össze, tehát összegük 33.)

Ez eddig rendben, de hogy jön ide a Nap? Ezen égitesthez hagyományosan kifejezetten égi, isteni, krisztusi jelentést szokás társítani, mint a tudatosság, a fény, a szerzett ill. elnyert tudás (az ún. tudott tudás vagy örök tudás bolygója a Jupiter), az önzetlenség, a szeretet, a kegyelem, stb. Igen ám, csakhogy az Ördög a Plagizátor, tehát az isteni szimbólumokat, jeleket, számokat, neveket elõszeretettel használja fel eltorzított jelentéssel. (Ezzel magyarázható az egyes szám – “a legszentebb szám” – gyakori használata is.) A luciferánus szimbolikában a vörös vagy narancsszínû korong a lenyugvó napot jeleníti meg, és Sorath, a Napdémon, ismertebb nevén az Antikrisztus jelképe. (Különösen, amikor szájat is kap a napocska, lásd késõbb.) Érdekesség, hogy az SRTH (Samekh-Resh-Tav-He) gemátriai átirata 665, de személynevek esetében szokás egyet hozzáadni a név mássalhangzóinak numerikus átiratához, így jön ki a 666 – a JHVH tetragrammaton (Iod-He-Vav-He) átirata pl. 26 (2*13), viszont egyet hozzáadva már 27-et kapunk (3*3*3)!

Sokan nem értik, hogy az amerikai filmekben miért pont 555-tel kezdõdik minden telefonszám, de gyanakodnak, hogy ez valami összefüggésben van a 666-tal. Nos, az összefüggés annyi, hogy az angol Devil (ördög) szó mássalhangzói – DVL – római számjegyként értelmezve, összeadva 555-öt adnak ki.

Térjünk vissza a napocskákhoz! Ha vörös, vagy narancsszínû korongot látunk, már elkezdhetünk gyanakodni, hogy itt egy antikrisztusi szimbólummal állunk szemben. Ebbõl mindjárt érthetõvé válik, hogy mihez vagy kihez való hûséget jelenti a Fidesz név (hat karakter!):

 


 

 

Ugyanezt a narancsszínû korongot láthatjuk az Alexandra könyvesboltok logójában, amely egyúttal egy O betût is formál, így egy A és egy O kerül egymás mellé, illetve a kezdõbetû is A, míg az utolsó betû O. (Gy.k. Alfa-Omega.) Ugyanez a minta jelenik meg az Alexandra kiadó logójában:

 

 



 
Látható, hogy egy A betû van közvetlenül az O mellett (felett) is, és a kezdõbetû is A. Maga az Ale-andro név is használatos az okkult sátánizmusban, jelentése: árnyék-isten, isten árnyéka. Ráadásul a bagoly a >sötét tudás< egyik jelképe, a Moloch nevû bagoly-szimbólumot elõszeretettel használják (sõt, imádják) a luciferánus körökben.

 

 

A képen a Bohemian Grove jelképe látható, a Moloch, két oldalán a BC betûk a Bohemian Club rövidítését is adják, de angol nyelvterületen a “Before Christ” (Krisztus elõtt, úgymint idõszámítás elõtt) kifejezés ugrik be mindenkinek errõl a betûkombinációról. Természetesen a Before Christ nem a kétezer évnél régebbi dolgokat jelenti a luciferánus értelmezésben, hanem azt, hogy “Krisztus elõtti” úgymint Krisztusnál elõbbre való (az Antikrisztus).

 


 

A Bohemian Grove-nak mellesleg rendszeres vendége jószerivel a teljes amerikai politikai elit (Demokraták éppúgy, mint a Republikánusok).

A Moloch az amerikai egydollároson is rajta van:

 


 

A bagoly stilizált formáját, bár a Mátrix-trilógiában is több helyen láthattuk, de legtöbben a Twin Peaksbõl ismerik:

 

 


Sokáig nem értettem, miért van az intel logójában az e betû lecsúszva (elég hülyén néz ki), azután rájöttem: az e betû a t szárával együtt a bagoly formát adja ki. (Szándékosan nem mutatom meg, hogy pontosan hol és hogyan, mivel a bejegyzés célja ideálisan nem az lenne, hogy ezt a néhány jelet megmutassa, hanem hogy segítsen az olvasónak képessé válni az efféle szimbólumok önálló felismerésére.)

Van (volt) azonban hazánkban is egy közismert szervezet, amely ugyanezt a jelet használta:

 

 


 


A “virág” csúcsán pedig egy vörös színû rombusz található – a rombusz ugyebár a szabadkõmûvesség legelemibb jelképe.

Ha a rombuszt alul szárral látjuk el, a teljes magyarországi politikai arzenál felvonul elõttünk:

 

 

 

 

Vannak, akik a MIÉP logójába egy bagoly-arcot is belelátnak, de az tény, hogy egy madár testére emlékeztet. Ez a gyanútlan szemlélõnek egy turul lehet, ami összevetve azzal, hogy a logó egy horogkereszthez is hasonlít, már kapásból kezdi aljas módon összemosni a hazafiasságot a nácizmussal. A “madár” azonban valójában nem is madár, hanem denevér, a sötét tudás egy másik szimbóluma (lásd késõbb).

Ezekután nincs más dolgunk, mint a szájjal rendelkezõ lenyugvó napot a rombusz fölé tenni, és máris megkapjuk Magyarország legtöbb életû pártjának logóját:

 

 


 

Az MSZP logóját legegyszerûbben úgy kapjuk meg, ha a Shell logóját házasítjuk a Paramountéval:

 

 

 

Külön felhívnám a figyelmet a 22 (2*11) db csillagra, ill. “A VIACOM COMPANY” feliratra az alján (ennek jelentõségérõl késõbb).

S ha már a szájas napocskákról van szó, kettõt mindenképpen említeni kell:

 

 

 

 

“Csak egy ugrás a sugár”, mondta a reklám, ezzel mintegy tippet adva a nézõnek: a SUGÁR szó bizony anagramja egy másik szónak… Pontosabban nem egynek, inkábbis háromnak! Az ugráson kívül a rúgás is szóba jöhet, bár az u betû hossza nem egyezik, de ami minket érdekel, az igazából ez:

 


 

Árgus, a százszemû óriás, avagy Nagy Testvér szemei mindent látnak…

A Paramount logójával és az ÁRGUS Á betûjével pedig megérkeztünk a piramisok világába.

Végtelenül lehetne sorolni a cégek és egyéb szervezetek logóiban szereplõ piramisformákat. Néhány példa, a teljesség legkisebb igénye nélkül:

 


 

Az AOL logó azért is érdekes, mert egyúttal egy szem is van a piramisban (innentõl letagadhatatlanul szabadkõmûves alapjelkép), valamint az AO betûpárost is tartalmazza.

 


 

A BMG betûit az angol ABC rendje szerint összeadva 22-t kapunk.

 


 

Az Adobenak pedig sok más között a Flash is terméke. Ennek jele a következõ:


 

Azonban ezzel a logóval valami baj val. Nem tudom, érezhetõ-e. Olyan, mintha az f betû fel akarna borulni. Mit lehet tenni, támogassuk meg:

 

 

Ezzel egyúttal egy A betût is nyertünk, ami teljesen logikus: A-f, úgymint Adobe flash. Csakhogy én ezt a jelet már láttam valahol…

 

A gomba a sötét tudás egy másik szimbóluma – ebbõl egyúttal kiderül az is, hogy a kis Mario miért akkor változik nagy, a dolgok széttörésére képes Super Mariová, mikor gombát eszik. A Mario név és a gomba, mint jelkép között egyébként nagyon mély okkult kapcsolat van: az egész sátánizmus a pillanatnyi létállapot igenlésérõl és az önfejlesztés elutasításáról szól. Ez így van, és kész.” – mondja a sötét tudás, megakadályozva ezzel a magasabb igazságok felé való továbblépést. Én MÁR JÓ vagyok olyannak, amilyen vagyok, mondja a sátánizmus, megakadályozva ezzel a lelkiekben való fejlõdést.

SZEM-ezgessünk tovább!

 


 

Oké, arra, hogy egy tévétársaság logójában szem van, persze még lehet naiv magyarázatot is adni. Ez azonban már kicsit cifrább, az egyiptomi ábrázolással összevetve:


De ne ragadjunk le a tévétársaságoknál!


 

Kvíz-kérdés: mi látható a képen?

 

Igen, az nyert, aki arra tippelt, hogy felülnézetbõl láthatunk egy fantás üveget. Valaki, aki “nem hisz az összeesküvés-elméletekben” (bár megjegyzem, én sem hiszek, a szememnek viszont igen) magyarázza már el, hogy mi a bánatot keres a fantásüveg kupakján egy szem? Mert hogy egy tévétársaság logójában szem van, az rendben, de a fanta kupakjára hogy kerül?

 


 

Az OTP logója nem csak egy szemet formáz (évekkel ezelõtt a TV-reklámjuk végén is egy emberi szembe illesztették be a logót!), hanem egyúttal a 13-as szám sötét jelentésének a képi ábrázolása is. A 12 ugyanis mindig egy kört formáz. A 13, mint isteni szám képjele egy kör közepén egy pont. (Félreértés ne essék ugyanis, nincsenek “sötét számok”, csak számok sötét értelmezése létezik. Pl. a Szent Korona mértékrendszere is a 13-as számon alapul.) Ez a teremtõ (1) és a teremtett teljesség (12) együttes megjelenése. Azonban a 13 sátáni értelmezésében az 1 a Sátán, aki a teremtett világ rendjén, a tizenkettességen kívülre szeretne helyezkedni. Ezt jeleníti meg mind az OTP, mind a blog.com logója.

Az már csak mellékes információ, hogy az OTP ügyfélszolgálatának telefonszáma minden hálózatból 3 666 666…

Még egyszer hangsúlyoznánk, ezek a “leleplezések” nem kifejezetten az adott cégek és szervezetek ellen irányulnak, már csak azért sem, mert a konkurrens szervezetek is ugyanúgy benne vannak a buliban (lásd a politikai pártok logóit). Ha valaki fejébe vette, hogy az Alexandra helyett mostantól a Libriben fogja megvenni a napi olvasnivalóját, kár erõlködni:

 

 

A világ össztermelésének több, mint 90%-a ennek a hálózatnak a kezében van. Aki nem akar velük üzletelni, jobb, ha elindul az önellátó gazdálkodás irányába.

És ha már visszatértünk a napocskákhoz, egyik kedvencem még mindenképpen ide kívánkozik:


Nem csak nap, de ráadásul 11 ága is van, ami fõleg azért izgalmas, mert a Brokernet név 9 karakterbõl áll…

Külön érdekesség, hogy a BROKERNET angol ábécé szerinti átirata számmá 108, ami a Hinduizmusban, a Buddhizmusban és a Jainizmusban is szent szám, minthogy 1*2*2*3*3*3, egyik képi megjelenése ezért egy háromszög, a másik pedig… bizony, a Nap! A Nap-Föld középtávolság ugyanis 108-szor akkora, mint a Nap átmérõje.

Továbblépve, egy másik ismétlõdõ szimbólum a denevér, amely szintén a sötét tudás jelképe.

 


 

A Motorola név ráadásul az OTO karaktersort is tartalmazza (ennek jelentését lásd késõbb).

Egyébként a közhiedelemmel ellentétben a Magyarországon mûködõ gyorsétterem-láncok közül nem a McDonald’s kínálata a legmérgezõbb (bár az emberi fogyaszthatóság kritériumainak teljesítésétõl ez is messze van), hanem a KFC-é. A koleszterinszintet az egekbe emeli, de ez nem a hús egyébként normális koleszterintartalmától van, hanem attól, hogy a sütéshez használt növényi zsiradék életveszélyes mennyiségû transzzsírsavat tartalmaz. Talán nem véletlen, hogy az angol ABC szerint K = 11, F = 6, C = 3, tehát lényegében egy 9-11-rõl van szó, ahol a 9-est úgy bontjuk szét, hogy középre egy hatos kerüljön.

 

A következõ jelkép a legkevésbé ismert “laikus körökben”, de a “hálózat” emberei rendkívül gyakran használják: ez az XO karakterpáros. Legegyszerûbb értelmezését úgy kapjuk, ha 90 fokban elforgatjuk, ekkor egy halálfejet formáz. Az XO, illetve XOTO valódi jelentését azonban kevesen ismerik. Ha a Vénusz jelét 90 fokban elforgatom, egy keresztet, és mellette egy kört kapok, ennek a latin betûkkel való legpontosabb leírása a TO. Ha viszont a keresztet 45 fokban elfordítom, tehát álló keresztbõl dõlt keresztet csinálok belõle, akkor XO lesz belõle. Ez a vénusz két állapota, az úgynevezett Vénusz-kulcs, mely a létezés szintjei közötti átjárókat nyitja, egyszerûen fogalmazva a mennyország és a pokol kapujának kulcsa. Ha a TO-kulcs a születés jelképe, az XO-kulcs a halálé, legalábbis a túlegyszerûsített luciferánus megközelítés ezt sugallja. Hogy miért használják a luciferánusok rendkívüli gyakorisággal a Vénusz-kulcsot? Azért, mert az egész luciferánus gondolkodás ekörül forog. Akár a 11-es szám esetében, itt az isten fölébe kerekedésrõl és ezáltal a helyének (a létezés legmagasabb helyének) elfoglalásáról van szó. Hogy ezt a Sátán megtehesse, elõbb be kell jutnia a mennyországba. Látszólag egyszerû dolga van, hiszen a pokol kulcsa, amit naponta használ, egyúttal a mennyországé is, ám a mennyországba bejutásnak szinonimája: az üdvözülés, ami pedig az elképzelhetõ legrosszabb végzet sátáni szempontból. Tehát a kérdés: hogyan lehet bejutni a mennyországba anélkül, hogy az ember (vagy ördög) üdvözülne? Ezért forog a luciferánus gondolkodás szüntelenül a Vénusz-kulcs mentén, mint rovarok gyûrûje a lámpa körül: mindennél jobban áhítják s egyúttal mindennél jobban rettegnek is tõle.

A leggyakoribb, leghétköznapibb elõfrodulása az XD “emoticon” – sosem értettem, hogy az X hogyan formáz szemeket, azután végül rájöttem, hogy sehogy, a másik irányból kell nézni… Ezen felül rengeteg céglogó és márkanév tartalmazza.

 

Az X-BOX logója különösen figyelemre méltó: nem csak egy XO-t tartalmaz, de egyúttal egy olyan “X betût” is, amelyhez nem kell sok fantázia, hogy egy nyílást ismerjünk fel benne, amely föld alatti mélységekbe vezet, tehát kvázi “a pokol kapuja” (vö. Vénusz-kulcs).

Van ennek a jelképnek egy másik formája is, amikor az X-et az O belsejébe írják – vagy éppen fordítva:

 

A Budapest Bank logója azért is izgalmas, mert nem csak egy XO-t tartalmaz, de alapvetõen egy lepkét formáz, amely a Monarch-programozás szimbóluma.

(Pár hónapja egyébként óriásplakáton láttam egy XOXO nevû energiaitalt, de mikor a bejegyzéshez anyagot gyûjtöttem, sehol nem találtam a neten, hogy egyáltalán valaha létezett volna ilyesmi. Érdekes…)

 

 

A T-Com logója egy OTO karaktersort jelenít meg, amelybe van, aki egy emberi arcot is belelát – kicsi rosszindulattal egy nagy orrú, pajeszos arc ez. Az O.T.O. a vénusz-kulcshoz kapcsolódásán kívül egyébként egy paralatomális (szabadkõmûvesség feletti) szervezetnek, az Ordo Templi Orientisnek a neve is, amelyet Aleister Crowley alapított.

Két olyan logó van, amelyekre még mindenképpen sort kéne keríteni. Az egyik az Euróé…

 


 

Aki látta a >fehérlófiás elõadásomat<, annak ismerõs lehet ez a jel. Tulajdonképpen a Halak alacsony szintjének (az egymásból élõ Halak) képjele félbevágva, csak az egyik pólus jelenik meg – így tehát az eurónak már a jelébe belekódolták az instabilitást!

 

Hasonlóan kifejezõ jel ez, mint az EU zászlaja, amelyen a Boldogasszony Csillagkoronája látható kék alapon (ami szintén a Boldogasszony színe), a korona közepén pedig – nincs semmi. Ez egyrészt mutatja a keresztény Európa korábbi mûködési kereteinek a kiüresedését és formálissá silányulását, másrészt az EU valós természetérõl is tájékoztat. Mi a lényege az EU-nak? Semmi. Egy üres keretrendszer, amelyet minden állam, önkéntes alapon, azzal tölt meg, amivel akar. Csak és egyedül Magyarország tekinti önmagát az EU gyarmatának, az összes többi tagállam vezetõ politikusai tisztában vannak ezzel. (Valószínû a magyarországiak is, csak úgy tesznek, mintha az EU valami szuperfõhatalom lenne, amely nem ad nekik szabad kezet, de errõl már beszéltem a >2. rádióadásban< is.)

A másik logó, amely egyedülálló, máshol nem ismétlõdõ jelképet tartalmaz, ma már nagyon sok ember zsebében ott lapul az iMicsodák rosszvoltából.

 

Természetesen itt nem másról van szó, mint a “bûnbeesésrõl”. (Nem, kedves Dan Brown, még mindig nem egy reneszánsz festõ találta ki, hogy a tiltott fa gyümölcse egy alma volt, hanem asztrológiai alapon ábrázolódik kezdettõl fogva almaként, az ugyanis a Bika képjele, ami a Világfa – Tejút – koronájának termés része). Ezzel van összefüggésben a “Think different” szlogen, amely nem azt jelenti, hogy “gondolkodj másképpen” (az Think differently lenne), hanem hogy “gondolj mást”. Mást, mint amit az Isten elrendelt. Magyarán az Isten elleni lázadásra buzdítja a “keresztény fogyasztókat” az Apple logója és jelmondata. (Az, hogy manichaeista szempontból viszont kifejezetten krisztusi üzenetet hordoznak, már nem olyan fontos – ugyan, ki hallott egyáltalán a manichaeizmusról?)

 

Van egy gondolat, amely ugyan nem függ össze logókkal és jelképekkel, de ide kívánkozik az alma kapcsán. A Simpsons 20. évad 7. epizódjában (Mypods and Boomsticks) megjelenik az iPod, de MyPodnak hívják, az Apple neve Mapple, Steve Jobs pedig Steve Mobs. A jelmondat pedig Think differently, tehát felhívják a figyelmet a valós értelmére (a Simpsons tele van ilyen kis kiszivárogtatásokkal).

 

 

 

Aki azt hiszi, hogy az Iszlám világában nyomják el a nõket, az nem olvasgatott részleteket a Talmudból. Aki viszont olvasgatott, az tudja, hogy milyen a zsidó hagyományok hozzáállása a nõkhöz, aki pedig még a teremtés könyvét is olvasta a Bibliában (nem futtatta rajta a szemét, nem hitt benne – hanem olvasta!), az megtalálhatta már ott mindennek az elõképét, Ádám viselkedésében. Amikor az Úr irányába el kell számolni az engedetlenségért, magyar emberként csak két lehetséges út jut az eszünkbe: odaállni és beismerni az igazságot, vállalni a következményeket, meg mondjuk bocsánatot kérni (bár az Ószövetség Úr-istene a megbocsátás fogalmát nemigen ismeri) – vagy pedig, kihasználván, hogy ez a bizonyos Úr szemlátomást közel sem mindentudó (amint arról >már volt szó< korábban), tagadni mindent, hazudni és menteni, amit lehet. A leleményes Ádámnak azonban jobb ötlete van: odalöki az Úr elé a feleségét, kizárólagos felelõsként megnevezve õt. És bizony a zsidó-keresztény hagyományban ez a felelõsség a nõkre hárítódik, mintha a bûnbeesés egyedüli elkövetõi lennének – és, ugye, az Apple logójának almáján is csak egy harapás van… Az említett epizódban viszont úgy módosították, hogy két oldalon két harapás, mégpedig szimmetrikus harapás legyen rajta, aminek a fentiek alapján mély üzenetértéke van.

Végezetül nézzünk meg még egy autógyárat!

 

 

Az talán az eddig írottak alapján már magától értetõdik, hogy érdemes 90 fokban elforgatva is megnézni…


VIA. Korábban már említettük, a Viacom kapcsán, de tulajdonképpen mi is ez?

 

 

 

A latin via szó utat jelent (ebbõl származik az angol way is). Az még érthetõ, hogy az autó az úton megy, de a médiába és a félvezetõiparba hogy kerül?

A megoldás nagyon egyszerû: EGO SUM VIA VERITAS ET VITA, mondja Krisztus minden katolikus templom homlokzatán, az ördög pedig, ezt sose feledjük, a plagizátor, tehát õ is ezt mondja, csak ellenkezõ értelemmel, az õ útját, az õ “igazságát” (hazugságait) és az általa “kínált” (diktált) életet jelentve. Ezt a mondatot azért is szeretik annyira, mert 3 V betûs szó van benne, a V pedig az angol ABC 22. betûje, ami egyrészt 2*11 (lásd a Paramount 22 csillagát), másrészt 22*3=66, arról nem is beszélve, hogy mint fent elhangzott, a héber gemátriában pedig hatos értéket hordoz, tehát a VVV = 666, csakúgy, mint a webcímek esetében. Így érthetõvé válik a VeriChip veritasa is, mintahogy az is, hogy a logó azt hivatott jelezni, hogy aki SEAT-tal jár, az ördög útján jár (valójában persze tökmindegy, milyen márkájú autót veszünk, kivétel nélkül mindet õk gyártják). Ezt támasztja alá a márkanév is, aminek az alibije persze Sociedad Española de Automóviles de Turismo: de Seth az óegyiptomi mitológiában a “sötétség istene”, gyakorlatilag az ördög. (Most lehetnénk rosszmájúak, és megjegyezhetnénk, hogy talán nem véletlen, hogy a Seth Amerikában elsõsorban a zsidók körében kedvelt keresztnév. De nem jegyezzük.)

Nyilván ez sem véletlen, mint ahogy az sem, hogy az ezredforduló környékén kezdett elterjedni egy új HDD és CD-meghajtó csatlakozási mód, amelyet SATA névre “kereszteltek” (fordított kereszttel, és víz helyett vérrel meghintve), és ha már vér, az összes kábel véletlenül vérvörös színû a mai napig is.

Aki pedig még mindig szkeptikus, és hajlana ezt mind a véletlen számlájára írni (bár egy-kettõ akadhat közte, amelyik tényleg véletlen), annak itt van néhány, még ennél is könnyebben dekódolható márkanév:

 

 

Ugyanis, azt hiszem, 2001. szeptember 11 óta kezdenek igazán rájönni, hogy már a látszatokra sem kell ügyelni…


És még egy bónuszkép ha ez nem volt elég...




 


http://blogol.hu/comment.php?log=3855140