Gyerekszáj 2.

2013.01.02 09:03

 

Előzmény..

embers-eg.webnode.hu/news/gyerekszaj-3-gyermeklevelek-istenhez/

https://embers-eg.webnode.hu/news/gyerekszaj-ki-a-kurva-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/gyerekszaj-2-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/egy-kisgyerek-szemevel-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/egy-kedves-tortenet-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/arnyjatek/

 

 

“Ha a tanárok is eljárnának dolgozni, a gyerekeknek nem lenne hova menniük.” Hanna, 7 éves


Kisfiam 4 éves óvodás volt, mikor ez történt:
Lakás nézőbe mentünk, mert szerettük volna kis lakásunkat nagyobbra cserélni.
Elmentünk egy meghirdetett lakást megnézni és amíg mi “felnöttek” beszélgettünk az új lakás tulajdonosával,
Márk is melletünk hallgatta a beszélgetést. Beszélgettünk a lakás érintő dolgokról és megkérdeztem az eladót,
hogy mekkora tároló tartozik a lakáshoz.
Ezt a választ kaptam:
- Elég nagy. Van lent egy ágyunk!
Mire a kisfiam:
- Húú, egy ágyú?

beküldő: K.Kriszta


Egyik nap, 5 éves kislányommal édesanyámhoz mentünk látogatóba.
A szemben lévő épületet tatarozták, melyet a konyhaablakból látni lehetett.
Kislányom szépen, csendben játszott, én édesanyámmal beszélgettem.
Anyukám kinézett az ablakon és ezt mondta:
- Szép lesz ez az épület, csak nagyon lassan haladnak a munkálatok.
Kislányom egy pillanat alatt felpattant a játék mellől és odafurakodott közénk, hogy kinézzen ő is az ablakon, miközben ezt kérdezte:
- Nagymama! Milyen állatok az a munk?

Tanulság: a gyerekek a legmélyebb játék közepette is figyelnek ránk.

beküldte: K. E, bombi02



Egy nap, amikor anyunak valami dolga volt és nem volt otthon, apu egyedül vigyázott rám. Kb. 2 és fél éves lehettem és éppen egy kisebb balesetből lábadoztam. Egy ismerőstől kaptam egy kis teás készletet, afféle “gyógyulj meg” ajándékként és ez lett az egyik kedvenc játékom. Apu a nappaliban ült az esti hírekben elmerülve, amikor behoztam neki egy kis csészike “teát”, ami persze csak víz volt. Jónéhány kis csészike tea és rengeteg dícséret után aputól, hogy micsoda finom teát készítek, megjött anyu. Apu leültette a nappaliban és megváratta vele, amíg viszek neki egy kicsi csésze teát, mert “ez volt a világon a legaranyosabb dolog!” Anyu várt szépen türelmesen, és tényleg megjelentem kezemben az ici-pici csészike “teával” apunak, amit ő szépen le is hajtott.
Mire anyu megkérdezte (ahogy csak anyukák tudják megkérdezni… )
“Felmerült benned, hogy az egyetlen hely, ahol eléri a vizet, az a wc?”


Ebéd közben beszabadul egy légy a konyhába, és zavarni kezdi az ovist. Mire ő mérgesen:
- Tűnj el az étvágyamból!


“Az emberek azért házasodnak, mert szerelmesek lettek, vagy pedig az egyik házastárs öröksége miatt.”
Zsolt 10 éves

“Egy férfi meglát egy lányt, és megszólítják egymást. A lány szép, okos, karcsú és házias. A férfi meg csinos, jólöltözött, munkára termett. Szívbeli társak lesznek. Mindig egymás mellé fekszenek, mindig egymásba lesznek burkolózva. Olyan meleg van, hogy nincs kedvük hálóruhát venni. Élnek éldegélnek, és olyan nagy a szerelem, hogyha a fiú megcsókolja a lányt, az rögtön elpirul.” Marcella 11 éves




“A férfi és a nő közötti kapcsolat a szerelem. Amelyben testi szerelmet is végeznek. Ez már házassághoz is vezethet.”

Tamás 10 éves


Ti mit válaszolnátok egy hároméves következő kérdésére?
- A varangyos békán mi a varangy?




“Egy férfi és egy nő találkozik a mulatóban, és megszeretik egymást. Együtt laknak. Ha jobban tetszik neki, mint a többi nő, és szorgalmas is, akkor elveszi feleségül.”

Ádám 9 éves




“Egy család úgy lesz, hogy mennek az emberek az utcán, jeges a járda, és egy fiatal nő elesik, és egy fiatal férfi felsegíti, megismerkednek, barátok lesznek, és egy pár hónap múlva megszeretik egymást, és megházasodnak.”

Mariann 9 éves


“Azt kívánom a mamának, hogy amikor megkapja a fizetését, ezer forinttal többet kapjon.”



    
Gyerekszáj

A TE GYEREKED
Ha gyermeked halhatatlan beszólással, vagy rajzzal, képzőművészeti alkotással örvendeztette meg a világot, küldd el az e-mail címünkre! Ha szeretnéd, hogy megjelenjen, írd meg a neved, vagy a nicked is! A tárgymegjelöléshez írd be: A TE GYEREKED! E-mail

gyerekszaj.gif

Óriás Gyerekszáj gyűjtemény

“Ha a tanárok is eljárnának dolgozni, a gyerekeknek nem lenne hova menniük.” Hanna, 7 éves

Kisfiam 4 éves óvodás volt, mikor ez történt:
Lakás nézőbe mentünk, mert szerettük volna kis lakásunkat nagyobbra cserélni.
Elmentünk egy meghirdetett lakást megnézni és amíg mi “felnöttek” beszélgettünk az új lakás tulajdonosával,
Márk is melletünk hallgatta a beszélgetést. Beszélgettünk a lakás érintő dolgokról és megkérdeztem az eladót,
hogy mekkora tároló tartozik a lakáshoz.
Ezt a választ kaptam:
- Elég nagy. Van lent egy ágyunk!
Mire a kisfiam:
- Húú, egy ágyú?

beküldő: K.Kriszta

Egyik nap, 5 éves kislányommal édesanyámhoz mentünk látogatóba.
A szemben lévő épületet tatarozták, melyet a konyhaablakból látni lehetett.
Kislányom szépen, csendben játszott, én édesanyámmal beszélgettem.
Anyukám kinézett az ablakon és ezt mondta:
- Szép lesz ez az épület, csak nagyon lassan haladnak a munkálatok.
Kislányom egy pillanat alatt felpattant a játék mellől és odafurakodott közénk, hogy kinézzen ő is az ablakon, miközben ezt kérdezte:
- Nagymama! Milyen állatok az a munk?

Tanulság: a gyerekek a legmélyebb játék közepette is figyelnek ránk.

beküldte: K. E, bombi02

Egy nap, amikor anyunak valami dolga volt és nem volt otthon, apu egyedül vigyázott rám. Kb. 2 és fél éves lehettem és éppen egy kisebb balesetből lábadoztam. Egy ismerőstől kaptam egy kis teás készletet, afféle “gyógyulj meg” ajándékként és ez lett az egyik kedvenc játékom. Apu a nappaliban ült az esti hírekben elmerülve, amikor behoztam neki egy kis csészike “teát”, ami persze csak víz volt. Jónéhány kis csészike tea és rengeteg dícséret után aputól, hogy micsoda finom teát készítek, megjött anyu. Apu leültette a nappaliban és megváratta vele, amíg viszek neki egy kicsi csésze teát, mert “ez volt a világon a legaranyosabb dolog!” Anyu várt szépen türelmesen, és tényleg megjelentem kezemben az ici-pici csészike “teával” apunak, amit ő szépen le is hajtott.
Mire anyu megkérdezte (ahogy csak anyukák tudják megkérdezni… )
“Felmerült benned, hogy az egyetlen hely, ahol eléri a vizet, az a wc?”

Ebéd közben beszabadul egy légy a konyhába, és zavarni kezdi az ovist. Mire ő mérgesen:
- Tűnj el az étvágyamból!

“Az emberek azért házasodnak, mert szerelmesek lettek, vagy pedig az egyik házastárs öröksége miatt.”
Zsolt 10 éves

“Egy férfi meglát egy lányt, és megszólítják egymást. A lány szép, okos, karcsú és házias. A férfi meg csinos, jólöltözött, munkára termett. Szívbeli társak lesznek. Mindig egymás mellé fekszenek, mindig egymásba lesznek burkolózva. Olyan meleg van, hogy nincs kedvük hálóruhát venni. Élnek éldegélnek, és olyan nagy a szerelem, hogyha a fiú megcsókolja a lányt, az rögtön elpirul.” Marcella 11 éves

“A férfi és a nő közötti kapcsolat a szerelem. Amelyben testi szerelmet is végeznek. Ez már házassághoz is vezethet.”

Tamás 10 éves

Ti mit válaszolnátok egy hároméves következő kérdésére?
- A varangyos békán mi a varangy?

“Egy férfi és egy nő találkozik a mulatóban, és megszeretik egymást. Együtt laknak. Ha jobban tetszik neki, mint a többi nő, és szorgalmas is, akkor elveszi feleségül.”

Ádám 9 éves

“Egy család úgy lesz, hogy mennek az emberek az utcán, jeges a járda, és egy fiatal nő elesik, és egy fiatal férfi felsegíti, megismerkednek, barátok lesznek, és egy pár hónap múlva megszeretik egymást, és megházasodnak.”

Mariann 9 éves

“Azt kívánom a mamának, hogy amikor megkapja a fizetését, ezer forinttal többet kapjon.”

“Én azért szeretnék gyereket, mert azután majd belőle is felnőtt lesz, megszeret valakit, és neki is lesz utódja. És ez így egy állandó körforgás, és az élet így soha nem áll meg. És ha meghalok, azért utánam is lesz valakiben egy kicsi belőlem.”


“A kisbaba egy burokban van az anya hasában, és szerintem ott jobb dolga van, mint nekünk az iskolában.”


“A kisbaba legtöbbször az anya tejét issza, ilyenkor a csecsemőt odafektetik az anya melléhez, és saját maga szívja ki a tejet. Amikor pedig elég volt neki a tej, üzen a mellnek, hogy köszöni a tejet”




Úgy, mint otthon

Kisfiam egyházi oviba jár. Nagyon eleven gyerek, egyszer még a
türelmes dadus nénit is felbosszanotta.
- Hogy fogsz így a mennyországba kerülni?
Nagycsoportos kisfiam kijelentette:
- Majd ki- be rohangálok, csapkodom a kaput, és Szent Péter ki fog
kiabálni, mint anya ha mérges, hogy gyere be fiam, mert úgy megruházlak, hogy több füled lesz , mint fogad.


Vetít a gyerek
Óvoda után, amikor apa is hazaér a munkából, társasozni szoktunk.
Apa a legügyesebb, sokszor legyőz minket, lányokat. Egyszer az
oviban az Óvónéni megkérdezte a lányomat, mit szoktak otthon csinálni.
Tündi válasza: “Apa hazajön, és jól megver minket.”


Szörny Rt.
Ágyba dugtam a három és ötéves lányaimat. Átöltöztem egy régi
melegítőalsóba és kinyúlt pólóba, majd bementem A fürdőszobába
hajat mosni. Még ott is hallottam, hogy veszekednek. Egy ideig
hallgattam, majd törölközőt csavartam a fejemre, berontottam a
szobájukba, és leordítottam őket. Útban visszafelé még hallottam,
ahogy a hároméves megkérdezi nővérét: “Te Réka, ez meg ki volt?”


Kis kíváncsi
A nővérem két és fél éves kislánya egyszer bement a fürdőszobába,
ahol az apja zuhanyzott. Kijött, elképedt arccal, és közölte, hogy
“apának farka nőtt”. Én gondolkodás nélkül visszakérdeztem: “Mekkora?”


Kétéves számol: - Egy, kettő, három, nem három. . .


Az ovis gondterhelten ücsörög a sarokban. Miután nem vesznek róla
tudomást meg is szólal:
- Csak növök, csak növök, de sosem leszek már iskolás?


A kórházudvaron járva, a szülészet mellett halad el éppen anya és fia,
mikor a kicsi jól informáltan megkérdezi:
- Itt születtem a múltkor. Emlékszel rá, anya?


A nagyfiú a maga öt évével már igencsak fejlettnek bizonyul:
- Apa képzeld, ma van a nőnap. Menjünk akkor nőzni!


Alkudozás az esti elalvással kapcsolatban:
- Este majd itt fogok aludni veletek! Kölcsön jövök hozzátok!


A kicsinek van egy játékautója, amelyben egy nyuszi a sofőr. A gyerek
egy ideig szépen játszik vele, majd messzire hajítja a szoba másik felébe.
- Ezt most miért csináltad? - kérdi anyuka szigorú tekintettel.
- Nyuszi hopp! - jött a mosolyra késztető válasz.


- Tudod anya, kibe vagyok szerelmes? Tégedbe!

- Tudod, melyik a két kedvenc virágom? Hát a rózsa, meg a bimbó!


Anyuka mérgesen förmed rá a kisfiára, aki kérdezés és engedély nélkül
kinyitotta a kólás üveget.
- Miért nyitottad ki?
- Nem én voltam. . . Kidugult!


Anyuka gyorsabb sétára noszogatja kicsi fiát, mire az mentegetőzni
kezd:
- Már olyan gyorsan szedem a lábamat, ahogy csak a torkomon kifér!


Petőfi Sándor: Arany Lacinak című versét tanulták az óvodások. Sorra vették a számukra ismeretlen szavakat. “Mi az az ürge? Ki tudja?” - kérdezte az óvónő a gyerekektől. - “A buszvezető!” - kiabálta közbe egy kisfiú.


Dávid kérlel, menjünk metrózni. Én ódzkodom: “nem szeretem a mozgólépcsőt, szédülök rajta”. Mire a gyerek: “én nem dűlök szét!”

 

https://www.shakuecho.com/blog/?page_id=610

 

 

Téma: Gyerekszáj 2.

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása