MAG VAGYOK - KI A MAG ÉS KI A MAGAM? - MAGVAS SZER

2014.06.02 22:02
Szem - Bennünk lakó

 

 

 

  Bennünk lakó, Életet adó Istenforrás!
Hívunk Téged, törj föl! Törj föl! Oszd meg Lényed!
Bennünk lakó, Életet adó Kristályforrás!
Hívunk Téged, törj föl! Törj föl! Szórd szét fényed!
Földön minden Mag Reád szomjazik,
Földön minden Szív ha meglát megnyílik!
 
 
MAGVAS 

SZER

 

 

 

Szem - Piros bika, kék bika
+
KI A MAG?
 
ÉN MAG VAGYOK!
TE MAG VAGY?
Ő MAG!
 
MI MAGOK VAGYUNK!
 

 
ITT VOLTUNK!
ITT VAGYUNK!
ITT LESZÜNK!
 
ITT HON VAGYUNK!
 
Mert:
MI VAGYUNK
az ÚT,
az IGE
és az ÉLET!
EGYSZERŰEN, MAGYARUL!

MAG-ul:
 
MAGAM vala való
a MAG-vas,
a MAG-us
és a MAG-om!
 
Mert CSAK MAG-ul:
 
ÉN VAGYOK -  MAGAM vala való
MAG-ŐR/MAG-UR/MAG-OR
MAG-ŐS/MAG-US/MAG-OS
MAG-TUDAT
A LÉNY

az ÚT - a MAG-vas
BESZÉD, MÓDSZER
A LÉNYEGBEVÁGÓ

az IGE - a MAG-us
MAG-gal IGÉZŐ MAG-us
A LÉNYEG
 
és az ÉLET - és a MAG-om
 MAG-ŐS/MAG-US/MAG-OS
MAG-ŐR/MAG-UR/MAG-OR
MAG-TÁR, MAGA-TARTÁS
A LÉNYEGES MEGÉRTÉSE
 
Vagy:
MAGAM vala való
a MAGOS
ÉGIG ÉRŐ ERŐ,
AKI
ÉRTi ÉRTe ÉRTő
ÉLŐ
EGYSZERRE!
 +
KI A MAG ÉS KI A MAGOM? 

 

 

Aki MAGOM akar lenni, pokolra kell annak menni,
Ott kell annak megtanulni, hogyan kell a MAGOM lenni!

AKI VÁLLALJA!
+

A
MAGVAS
SZER

EGY
IGÉZŐ
SZÓMÁGIA!

EGYFAJTA
SZÓMAGOZÁS,
AMI
NEM
SZÓRAKOZÁS!
 
NEM
SZÓRAKOZTATÓ
VAGY
SZÓRAKOSGATÓ
MŰVELTSÉGSZER!

EGY
EGYSZERŰ
DE MÉGIS
NAGYSZERŰ
MÓDSZER!

EGY
VÉGJÁTÉK,
AMI
NEM
VÍGJÁTÉK,
INKÁBB
SZÍNJÁTÉK,
SZÍNTISZTA
SZÍNVALLÁS!

ÉKES
VALLOMÁS
ÉS
ÉLŐ
VÁLLALÁSA!

E
SZERELEMMEL
MAGAM
ÉS
MAGOM
HALHATATLAN
ÉS
CSALHATATLAN
LÉSZEN!

DE
MÁSNAK
HALLHATATLAN
ÉS
ELCSALHATATLAN!

E
SZER
EGYFAJTA
JELÖLŐ
ÉS
ÖLELŐ
SZERVEZŐ
SZÓ!

EGY
ÚJ
RENDSZER!

EGY
ÉKSZER!

E
SZER
A
MAG VAGYOK
FÖLISMERÉSE
ÉS
VÁLLALÁSA!

+

 

A MAGVAS TAN
"KEZDETBEN VALA AZ IGE"

MAG-ul:

 

"KEZDETBEN VALA A MAG"

  

 

MI
A

MAG?

 

CSAK
MAG-ul

MEG és MÉG!

A MEG az MEG/SOKasodni,
a MÉG az MÉG/ISmételni.
+

 

ÉN VAGYOK

MAG-ul:
MAGAM vala való
EGY
KERESZT
A
KÖRTÜKÖRBEN!
EZ A MI MAG-TUDATUNK!
A
TAKARATÜKÖR
ami
ELREJT és MEGMUTAT
EGYSZERRE!

 

 
 
 
 

+

 

ÉN VAGYOK az ÚT
MAG-ul:

MAGAM vala való a MAGVAS
(TÖMÖR)
BESZÉD és MÓDSZER

MAGVAS
BESZÉD
az
EGYSZERŰ
SZÓ
AMI NEM
SZŐ!

MAGVAS
MÓDSZER
a
KETTŐ PONTOT
ÖSSZE- ÉS VISSZA KÖTŐ
EGYENES
HIRTELEN
FELISMERÉSE!

MAGVAS
KÉRDÉSEK
az
ÉLŐ vagy ÖLŐ?
IGE vagy IGA?
HON vagy HUN?
VELEM vagy VÉLEM?
IGEN vagy NEM?

MAGVAS

 

             SOR klikk+ (főnév II.)

(s)
a
TURULTOROLTÖRÖLTEREL!

MAGVAS
MEGOLDÁS
a
TERELATURUL
TAKARATÜKÖR
 TABULARÁZA!

A
MAG
MEG s MÉG,
 MER s MÉR,
JÓT s JÓL,
ITT és MOST!
LENN s mint FENN,
BENN s mint KINN!

 

+

 

ÉN VAGYOK az IGE

MAG-ul:

 

MAGAM vala való a MAGUS

a MAG-gal IGÉZŐ MAG-us

A
MAG-us MAG-ia
MAGAM és MAGOM
IGÉVEL
TÖRTÉNŐ
MEGTERMÉKENYÍTÉSÉNEK
ÉS
MEGSZÜLÉSÉNEK
A
TUDÁSA
ÉS
MEGTAPASZTALÁSA!
A
HALÁL
HALÁLA!
A
FELTÁMADÁS
ÍGÉRETE
ÉS
ÜZENETE:
A
TŰZ-MADÁR!

 

A
FŐNIX

klikk+
Sólyomfi-Nagy Zoltán - Halálban születek

 

 

Halálban születek, születve meghalok
Egyszerre kigyúlnak, kihunynak csillagok
Keletről jön a fény, nyugaton megpihen
Minden lét elmúlik, s nem múlik semmi sem

+

ÉN VAGYOK az ÉLET
MAG-ul:
MAGAM vala való a MAGOM
MAG-ŐS/MAG-US/MAG-OS
MAG-ŐR/MAG-UR/MAG-OR
MAG-TÁR/MAGA-TARTÁS
A
MAG
ÖRÖKÖSE!
 
+
 
 
ÚTRAVALÓ
 ITT ÉS MOST
E MAG-SZEREN
ÁTADOM MEGŐRZÉSRE
A NYELVÜNKBE KÓDOLT
ŐSI ÜZENETET
AMIT MEGTALÁLTAM
ÉS A
RÁTALÁLÁS GYÖNYÖRŰSÉGÉVEL
ÉS ILLŐ ALÁZATTAL AJÁNLOK
EGY NYELV-SZÖVETSÉG
MEGKÖTÉSÉRE!
 
 A MAG VAGYOK VÁLLALÁSA
E MAG SZEREN
LEGYEN
A MI
ÚJ-SZÖVETSÉGÜNK,
MERT
A
"MAGAM"
SZÓBAN ÚJRA EGYÜTT
az ATYA, az ANYA, a FIÚ és az IGE
a NÉGY az EGYBEN ÉLŐ SZÓ!
 
A HALÁL HALÁLA!
 
A FELTÁMADÁS
ÍGÉRETE ÉS ÜZENETE:
A TŰZ-MADÁR!
 
EGY
KAPOCS
A
MAGOK ISTENÉHEZ!
 
A MAGASZTOSHOZ!
 
A TÜKÖRBEN
EGYMÁSRA MERŐLEGES
EGYENESEK

METSZÉSPONTJÁBAN

 ITT és MOST

A
MAG
BENNÜNK
ÖRÖK ÉLETRE
SZÜLESSEN!
MAGAM vala való
a MAGVAS,
a MAGUS
és a MAGOM!
A
MAGOS
ÉGIG ÉRŐ ERŐ
AKI
ÉRTi ÉRTe ÉRTő
ÉLŐ
EGYSZERRE!
 

ÍGY LEGYEN!
Sólyomfi-Nagy Zoltán - Tűzből jöttem

 

 

Halálban születek, születve meghalok
Egyszerre kigyúlnak, kihunynak csillagok
Keletről jön a fény, nyugaton megpihen
Minden lét elmúlik, s nem múlik semmi sem

+

ÉN VAGYOK az ÉLET
MAG-ul:
MAGAM vala való a MAGOM
MAG-ŐS/MAG-US/MAG-OS
MAG-ŐR/MAG-UR/MAG-OR
MAG-TÁR/MAGA-TARTÁS
A
MAG
ÖRÖKÖSE!
 
+
 
 
ÚTRAVALÓ
 ITT ÉS MOST
E MAG-SZEREN
ÁTADOM MEGŐRZÉSRE
A NYELVÜNKBE KÓDOLT
ŐSI ÜZENETET
AMIT MEGTALÁLTAM
ÉS A
RÁTALÁLÁS GYÖNYÖRŰSÉGÉVEL
ÉS ILLŐ ALÁZATTAL AJÁNLOK
EGY NYELV-SZÖVETSÉG
MEGKÖTÉSÉRE!
 
 A MAG VAGYOK VÁLLALÁSA
E MAG SZEREN
LEGYEN
A MI
ÚJ-SZÖVETSÉGÜNK,
MERT
A
"MAGAM"
SZÓBAN ÚJRA EGYÜTT
az ATYA, az ANYA, a FIÚ és az IGE
a NÉGY az EGYBEN ÉLŐ SZÓ!
 
A HALÁL HALÁLA!
 
A FELTÁMADÁS
ÍGÉRETE ÉS ÜZENETE:
A TŰZ-MADÁR!
 
EGY
KAPOCS
A
MAGOK ISTENÉHEZ!
 
A MAGASZTOSHOZ!
 
A TÜKÖRBEN
EGYMÁSRA MERŐLEGES
EGYENESEK

METSZÉSPONTJÁBAN

 ITT és MOST

A
MAG
BENNÜNK
ÖRÖK ÉLETRE
SZÜLESSEN!
MAGAM vala való
a MAGVAS,
a MAGUS
és a MAGOM!
A
MAGOS
ÉGIG ÉRŐ ERŐ
AKI
ÉRTi ÉRTe ÉRTő
ÉLŐ
EGYSZERRE!
 

ÍGY LEGYEN!
Sólyomfi-Nagy Zoltán - Tűzből jöttem

 
Tűzből jöttem régen, tűzből, hogy égjen a vérem,
Tűzzé válni készen, testem-lelkem egészen.
Égből jöttem régen, égből, hogy égjen a vérem,

Éggé válni készen, testem-lelkem egészen
.+ 
Összefoglaló-visszafoglaló
mondóka
     TÖMÖREN
klikk+ 
MAGAM vala való
a MAGVAS, a MAGUS és a MAGOM!
A MAG
MEG s MÉG,
MER s MÉR,
JÓT s JÓL,
ITT és MOST!

LENN s mint FENN,
BENN s mint KINN!
ÉLŐ vagy ÖLŐ?
IGE vagy IGA?
HON vagy HUN?
VELEM vagy VÉLEM?
IGEN vagy NEM?

TERELATURUL
TAKARATÜKÖR
TABULARÁZA!
DOBBAN A SZÓ,
DOBBAN A SZÍV!
 

+

 

FEL-EMEL-"Ő"


 
VALLOM - VÁLLALOM - VÁLLAMON



Psalmus Hungaricusklikk+
 Nem mondhatom el senkinek...klikk+
Adjátok vissza a hegyeimet!klikk+

Szózatklikk+
Ősök megidézéseklikk+

 

 

Téma: MAG VAGYOK - KI A MAG ÉS KI A MAGAM? - MAGVAS SZER

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása