Miamanó - A McDonald's és a Coca Cola mögött

2014.08.04 23:00

 

Kiemelt..

Vasslajosblogja - Hogyan csökkentsünk drasztikusan népességet? - A nagy összeesküvés

Iskolás kislány bizonyította be, hogy káros a mikrohullámú sütő


 

Előzmény..

Miamano - A jezsuitákról mondták

Egy volt, Coca Cola gyárban dolgozó levele, a Cola forralós videó kapcsán

Trollfész - a piacról

A citronyos sör


 

Kapcsolódó link..

A beszédes Coca-Cola címke igazi jelentései

Mindennapi mérgeink 1-3
A halott orvosok nem hazudnak


 
 
 

 
A McDonald’s a világ legnagyobb multinacionális étteremhálózata, a globalizmus emblematikus alakja, több mint 31 000 étteremmel a föld 118 országában. A terjeszkedése szinte megállíthatatlan, annak ellenére, hogy (állítólag) Bolívia már nemzeti szinten nemet mondott, Ausztráliában pedig a polgári szerveződés, bojkott hatására már szinte a fél ország McDonald’s mentes. Ha nem termel profitot elmegy, így megy ez. Ugyan Oroszországgal kapcsolatban is rendre megjelennek hasonló hírek, ezekről utólag mindig kiderül, hogy „vaklárma”, feltehetőleg Oroszország „nyugatellenes” imázsát hivatottak színezni. Mert, hogy ez most a háttérhatalmi érdek. Alakulnak, illetve alakítják a pólusokat, dübörög a kondicionálás.
 
Minden jel arra mutat, hogy manipulált tézis (USA és csatlósai) és a látszólag ellene fellépő antitézis (Oroszország és csatlósai) irányított küzdelméből születik majd ismét az új világrend, de ez egy másik történet.
 
 

 
Bizony, ha az ember megismeri a cég igazi arcát, termékei élettani hatását, akkor abból egyenesen következik, hogy nem segíti tovább a cég profitszerzését. Ha pedig kellő mennyiségű emberhez eljut az információ és azok legyőzve a tudatalattijukban, az információk hatására keletkező kognitív disszonanciát, nem mennek többet McDonald’s-ba magukat mérgezni, akkor előbb-utóbb Magyarország is McDonald mentes lehet! Nem könnyű lerombolni a média és egyéb elmemanipulációs eszközök segítségével, nem kis pénzből felépített pozitív képet, amit a cég magáról az évek során kialakított, most mégis erre teszünk kísérletet.
 
Kezdjük talán a Monsanto gyártotta (igen, inkább gyártja, mint termeszti) génmódosított krumplival. Amerikában az Organic Consumers Association nyomására ugyan állítólag már használja a cég, de mi a helyzet a világ többi pontján..?  Vajon a helyi termelők krumpliját használják, hogy ezzel támogassák a befogadó ország gazdaságát, vagy épp annak tönkretétele a céljuk?
Hogy készül?

„A krumpliból kivonják a természetes cukrokat, ami elszíneződést okoz, ezért hogy egységes színük legyen, szőlőcukorban áztatják őket. Van egy olyan hozzávaló is, ami megelőzi a szürkésedést. A krumplit megszárítják és maximum egy percig elősütik, utána fagyasztják és csomagolják. A sült krumplivá váláshoz még sokféle összetevő szükséges, köztük génmódosított kukorica-, szója-, repceolaj is van, a szójaolajat hidrogénezik is; van ugyanakkor habzást megelőző és vegyi tartósítást célzó (terc-butil-hidrokinon – THBQ, citromsav, dimetil-polisziloxán – E900), valamint mesterséges színezék (dinátrium-dihidrogén-difoszfát) is köztük.”
 
Persze, hogy a magyar gazda által megtermelt krumpli „piacképes” legyen, ahhoz előbb le kell rombolni a fogyasztókban a tökéletes, szinte csillogó aranysárga 15 centis génmódosított sült krumpli képét. A természetes, mondhatni istenadta krumpli nem ilyen „szép”, viszont cserébe nem kártékony az egészségre. Mérlegelj!
 

 
Viszont nem csak a saját életedet veszélyezted azzal, ha Ronald konyháján étkezel! Az cég arcának csak egyik oldala, hogy mérgezi a fogyasztóit, akik egyébként értehetetlen módon mégis rajonganak az étteremért, sőt egyenesen trendinek tartják! (Sajnos valójában nagyon is érthető, hisz ismerjük hogy működik a média-, és rajta keresztül az elmemanipuláció. Most épp a foci vébé által kiváltott pozitív érzések illúzióját fogják tudat alatt a Meki logójával párosítani. De említhetnénk a cég jelszavát is, ami alattomos módon beléd sulykolja: "szeretem")
 
Visszatérve, kiket veszélyeztetsz még azzal, ha a McDonald’s-nak profitot termelsz? Ahogy azt feljebb  már említésre került, közel 118 országban van manapság Meki. Így természetesen jut belőle a zászlaján Remfa isten csillagát viselő cion terror államba, ismertebb nevén Izraelbe is.
(Sőt inkább hordoztátok a Molok sátorát, és a ti istenteknek, Remfánnak csillagát, a képeket, melyeket csináltatok, hogy azokat imádjátok: elviszlek azért titeket Babilónon túl. Ap. Csel. 7:43)
 
Az első étterem itt 1993-ban nyílt. 1996-ban viszont már 125 volt belőle. 2009 óta pedig már McCafé néven is terjeszkedik a cég. Az éttermekben több palesztin is munkát vállal, viszont számukra tilos anyanyelvük használata munka közben. Ha mégis megteszik, azért kirúgás jár.
 
Izraelben természetesen a felhasznált alapanyagok 80%-a helyi termelőktől, kereskedőktől származik, beleértve a kóser marhahúst is. Így támogatva Izrael gazdaságát. Ezt a világ más országaimban vajon miért nem lehet megcsinálni? 
 

 
Így nem meglepő talán, hogy a Chichagóban székelő Egyesült Zsidó Alapítvány és a Zsidó Föderáció (Cionista Föderáció) egyik legnagyobb partnere, támogatója a Coca Cola mellett, a McDonald’s. Ezzel talán még nem is lenne semmi baj, a cég magán ügye, hogy kit támogat. Viszont, ha számításba vesszük, hogy az említett cionista szervezetek közvetlen kapcsolatban állnak az amerikai, illetve az irzaeli hadsereggel, akkor már némileg aggasztóbb lehet kép. Sőt, ezen szervezetek folyamatos anyagi és diplomáciai támogatást nyújtanak a terrorállamnak.  Továbbá igény esetén média megjelenést is biztosít a számára, így segítve kialakítani a megfelelő képet a terrorállamról az embirkák fejében. Az alapítvány "Fun-filled Summer Family Missions to Israel" nevű programján keresztül pedig „kirándulásokat” szervez civileknek, köztük természetesen gyerekeknek is, Izraeli katonai bázisokra, továbbá találkozókat szervez izraeli katonákkal, így reklámozza, sőt szeretteti meg a már egyébként is agymosottakkal a Palesztina elleni háborút.
 
 
Az alapítvány programja között szerepel továbbá kirándulások szervezése Kiryat Gat városába, ahol bemutatják a látogatóknak, milyen „fontos munkát is végeznek”.  Képzelhetjük milyen fontos és szeretetre méltó munkák lehetnek egy Palesztinától erőszakkal ellopott, lerombolt majd újra felépített városban.  Az McDonald’s által (is) pénzelt alapítvány mindenesetre fontosnak tartja. Miképp fontosnak tarja azt is, hogy katolikus (római misztériumiskola) vezetőket vegyen magának, akik aztán templomaikban terjesztik a jóhiszemű híveknek a cionista hazugságokat, illetve Izraelt éltető propagandát folytatnak.
 
Ha már a Coca Cola is szóba került. Egészségre gyakorolt hatásai hasonlóak miatt a McDonald’s termékeinek. Sokkal inkább való rozsdamarónak, vagy WC tisztítónak, mintsem szomjúságoltó üdítőnek, és természetesen a haláliparral ápolt kapcsolata is hasonlóan mélyreható. 
 

 
A Coca Cola 1966 óta rendíthetetlen támogatója a cionista terrorállamnak, ismertebb nevén Izraelnek. 1997-ben az izraeli kormány hálája jeléül ki is tünteti a céget.
A Coca Cola minden évben finanszírozza az amerikai és izraeli kormányok "Kereskedelmi díját", amit olyan cégek kapnak, melyek támogatják izrael gazdaságát.
 
2009-ben a Coca Cola fogadást rendezett Ben-Eliezer izraeli dandártábornok, egyben háborús bűnös tiszteletére. Ben-Eliezer a terror állam védelmi minisztere is volt Ariel Sharon elnöksége alatt.
 
A Coca Cola Izrael az elfoglalt palesztin területeken működtet tejgazdaságot.
 
Gondold hát végig, akarod ezeket a programokat támogatni? Mert bizony minden egyes BigMac és Coca Cola elfogyasztásakor nem csak, hogy magadat mérgezed, de közvetve ártatlan palesztinok gyilkolását, lakóhelyeik lerombolását támogatod. Persze, egy fecske nem csinál… de képzeld el a helyzetet, mikor egy palesztin kisrác szemébe mondod:
 
„Haver, most azért ne járjak McDonald’s-ba és ne igyak Coca Colát, mert az így megtermelt profit végül a népedet kiirtó bombaként manifesztálódik?”
 
 
 
Mondj nemet ezen cégek termékeire és mentsd saját és közvetve embertársaid életét!
 
Fontos megjegyzés: Az általánosítás része a problémánknak! Így szem előtt kell tartani, hogy míg minden cionista zsidó, vagy annak vallja magát, addig nem minden zsidó cionista! Illetve, a cionizmus terjedése egy évtizedeken átívelő manipuláció és kondicionálás eredménye, amit egy szűk érdekcsoport eszközként használ tervei megvalósítása érdekében. Erről bővebben itt.


 
 
 
forrás:

 

http://valamiamano.blogspot.hu/2014/06/a-mcdonalds-es-coca-cola-mogott.html

 

Téma: Miamanó - A McDonald's és a Coca Cola mögött

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása