A gondolat hatalma - Eggyéválás az Isteni erőkkel 2.rész

2013.01.03 15:28

 

Előzmény..

https://embers-eg.webnode.hu/ujdonsagok/paragramok-ut-az-isteni-elet-fele/

https://embers-eg.webnode.hu/news/indian-asszonyok-bolcsessege-a-vilag-szepseger%C3%B5l-s-az-elet-titkarol/

tthp://embers-eg.webnode.hu/ujdonsagok/gombszimbolika/

https://embers-eg.webnode.hu/szellemi-bazar/paramahansa-jogananda-a-mester-mondta/

 

 

Bevezető gondolatok

 

Paramahansza Joganada és tanitványai Jogananda gondolatait "A Mester mondta"  műben gyüjtötték össze. E mű legfénylőbb gondolatait fogjuk a következőkben közre adni és átélni. Számomra ezek a gondolatok kozmikus jeletőségűek. A jelentőség, tartalmazza a Jelen(t)Ős-Eget!:)

 

 

Testetöltésről - inkarnációról - reinkarnációról és halálról


Isten nem személyválogató!

   Igazságtalannak látszik, hogy Isten ugyanúgy törődik a bűnössel, mint a szenttel. Kevésbé értékes a gyémánt, ha sár borítja?
-Isten szellemünk változatlan szépségét látja, tudja ő, hogy hibáink nem mi vagyunk, hanem a "Neveden nevezlek" örök isteni lényegünk.


   Hogy némelyek kevesebb Isten-megvalósítással rendelkeznek - nem azért van, mert Isten korlátozza kegyelmének áramlását, hanem azért, mert a legtöbb ember akadályozza, hogy Isten mindenütt jelenvaló fénye áthatoljon rajta!
   Ha le tudom vetni az önzés sötét fátylát, Isten fénye tükröződik rajtam.

   Gyakran úgy látszik, hogy Isten elfeledkezik az emberről, és távol tartja magát.
Az ember az, aki távol tartja magát, mert az ember gondolati temploma tele van nyugtalan gondolatok bálványképeivel.
   Az Úr időről-időre elküldi megvilágosodott fiait, hogy emlékeztessék az embert isteni örökségére.

   Az elmúlás a halál fogalma - gondolata minden ember életének központi gondolata!
Minden ember legfőbb szükséglete, hogy választ kapjon erre a kérdésre.
Az ember lelkének nyugalma, a benne munkáló kérdések, valós megválaszolásában rejlik.
   Szellem vagyok nem a test!
-Miért várok a halálra? Hogy az gorombán tanítson meg erre?
   A  halál arra tanít, hogy ne testembe vessem bizalmamat, hanem Istenbe!

Ezért a halál a barátom!

   A test tányérhoz hasonló, melyet a hívő használ, mialatt életének bölcsesség-ebédjét eszi.
Éhsége után örökre megelégszik. Mit használ akkor a tányér? Az el is törhet!

   Isteni küldetés teljesítésére jöttem a földre! Ez megrendítően fontos!
Nem szabad a szűklátókörű egót követnem, amely akadályozza közeledésemet a Végtelen Célhoz!
   Amíg testi tudatba vagyok elmerülve, úgy vagyok mint idegen, egy külföldi országban.
Az én hazám a mindenütt jelenvalóság!

   Miért nincsenek visszaemlékezéseim előző testetöltéseimre?
- Az Élet, lánc Isten óceánjában! Amikor a lánc egy része a vízből ki van emelkedve, csak ezt a kis részt látom. Ebben a testetöltésben az élet láncának csak egy szemét látom!
   Múlt és jövő - láthatatlan Isten óceánjának mélységében!

   Az Úr rendezte számomra ezt a látogatást, ezt a testetöltést a Földön, de nem kívánatos vendéggé válok, ha a dolgokat sajátomnak tartom: "az én pénzem", "az én művem", "az én otthonom". Amikor a "földi vízum" lejár, kénytelen vagyok mindent hátrahagyni, amire azt gondoltam, hogy az enyém!
   Isteni utazó vagyok, csak rövid ideig vagyok itt, azután eltávozom!
- Nem szabad gondolataimat erre a rövid életre korlátoznom!
   A szellem mérhetetlenségére kell gondolnom, mely Bennem lakik!

 

 

Makk István - Gömbszimbolika

 

Téma: A gondolat hatalma - Eggyéválás az Isteni erőkkel 2.rész

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása