Index - Elvicceli Bajnai a Bilderberg-találkozót

2014.06.02 23:41

 

Kiemelt..

Legendavadász - Az illuminátusok társasága, az Új Világrend nyomában

Cecil Rhodes öröksége: a "Round Table" hálózata a kis nemzetek ellenében uralja a globális világot

PI Klub - Megújulás a feladatunk vagy pusztulás a sorsunk?

 

 

Előzmény..

PestiSrácok.hu - A Bajnai-család első milliárdja: kisemmizés, ügyeskedés, üzleti erőszak


 

Kapcsolódó link..

Hidfő.net - Bomlasztók, csalók, trükközők

Somló VédPajzs Szövetség hírportál - Az örökséget elherdálták, a jelent felélték, a jövőt elzálogosították

A rózsadombi paktum

Szabad Riport - Magyarország magyarok nélkül – migrációs stratégia

Politika

 

 

 

Tréfásnak szánt válaszokat adott Bajnai Gordon a Magyar Nemzetnek, ami a hétvégi Bilderberg-találkozóról kérdezte. Bajnai a tumblr-en írta meg a kérdéseket és a válaszokat:

 

"A Magyar Nemzet ma ismét a Bilderbergről kérdezett. Az alábbiakat válaszoltam nekik.

 

Magyar Nemzet: A konferencián kiderült, hogy Magyarországról miért Bajnai Gordon hívták meg?

Én: Igen, minden bizonnyal a Magyar Nemzetben az elmúlt 12 hónapban legtöbbször említett politikusként figyeltek fel rám.

MN: Bajnai Gordon tartott előadást a találkozón?

Én: Nem, csak rágtam a gittet és összeszűrtem a levet.

MN: Bajnai Gordon a találkozón kapott-e bármilyen politikai, gazdasági kérdésekkel kapcsolatos, iránymutatást, felkérést, esetleg feladatot?

Én: Igen, hogy próbáljam Simicska Lajost megnyerni a Bilderberg szponzorai közé. A tavalyi osztalékból bőven telik rá."

 

https://index.hu/belfold/2014/06/02/elvicceli_bajnai_a_bilderberg-talalkozot/

 

Téma: Index - Elvicceli Bajnai a Bilderberg-találkozót

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása