Póker Arc, vers hozzád

2012.07.03 09:55

 

Kiemelt..

Láttam Uram, a hegyeidet

Tisztán, szívből, együtt

 

Szerelmünk vágya

 

 


Előzmény..

A spirituális kapcsolat 5 jele

Joós István - Az Út

Szeretkezési kalóriatáblázat - Vénusznapi huncutkodás(hoz)..;)

Nicole három órát tartotta a bajbajutott lova fejét képek és video

Honfoglalás a szívben, Vándorka!

 


Kapcsolódó link..

Gyógyító szeretet

A hölgyekhez

Élet-Mű-Vész avagy Teremtő. Frida Kahlo jelensége.



 

Szándékkal ültem le verset írni, de hozzád nem tudok. Ma nem megy. Ma megint angyalok tollpihéi pihennek a hajamon. Ma csalfán elhagyott az ördög, és a kéjes szerelem szavakat is magával vitte. Bukott angyalokkal pókereztem az éjjel. Álmomban téged kértek tétnek. Tartottalak.

 

 

Egyszer megkérdeztem: hogy alszol? Azt felelted megmutatod, ha lesz olyan. És én még mindig nem tudom. Hiszen mi azt csinálunk amit akarunk. Ahogy és amikor akarjuk. Grafitit firkálunk a falainkra, amiket az ősellenség külvilág ellen húztunk. Bevetted a váram. Néha ezt hiszem, és rád zárnám az ajtót, hogy menekülőre fogd, mert ha itt maradsz öreggé tesznek a dohos falak. Mégis maradni akarsz(?).

Ne fejezzünk be több mondatot! Hiszen ez tartotta össze az izgalom bázisát. a.... pont...pont....pont... És ha be is fejezem, tudod, hogy felelősséget nem vállalok. Emelik a tétet. Izzadok. Megfojt a saját bőröm. Veszélyes játékot játszom. Szétszórlak és összeszedlek. Darabokban érezlek. Közelebb, majd távol, pontosan tudom mire vágysz, hol rám...hol önmagadra, ebben sem különbözünk. Se egymástól, de más emberektől.

Mindenkinek tudtam szerelemről írni. Annak is aki nem létezik. Neked nem megy. Már csak ketten ülünk az asztalnál. Én és a Végzet. Tudom, hogy veszítek. Elvesztelek. A sorok között a figyelmedet irányítom és te úgy követed, ahogy szívdobbanást a szünet. Szeretsz. Ez a végezeted, és hogy én mit érezhetek?

Nem mentem bele. Azt mondtam, nem játszhatok másokkal, magamat adom tétnek. Azt mondják, nem hisznek el. Bukott angyalokat itattam részegre, hogy belemenjenek. Álomból ébredek. Magam sem tudom, mit jelent, hogy szeretek.

 

https://orultek.blogspot.co.uk/2011/12/poker-arc-vers-hozzad.html

 

Téma: Póker Arc, vers hozzád

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása