Trollfész - a piacról

2013.10.04 09:00

 

Előzmény..

embers-eg.webnode.hu/news/a-citronyos-sor/

https://embers-eg.webnode.hu/news/egy-volt-coca-cola-gyarban-dolgozo-levele-a-cola-forralos-video-kapcsan/

https://embers-eg.webnode.hu/news/a-beszedes-coca-cola-cimke-igazi-jelentesei/

https://embers-eg.webnode.hu/news/mindennapi-mergeink-1-3/

 

 

 

Én nem járok piacra.
Nem járok mert egész egyszerűen veszélyes.
Mi több életveszélyes!
Csupa jelöletlen tojás…bele borzadok ha látom.
Meg az a sok flakonos tej…
Még az sincs rajta, hogy UHT!
Akkor meg hogyan vegyem meg?
Mi van ha annyi csíra vagy mi van benne, hogy hazafelé kirügyezik bennem.
Mert manapság mindent hallani.
Meg az a sok tyúk, meg kacsa a zacskókban…visszataszító!
Biztos nem HACCP rendszerrel izélték, meg a feje is rajta van.
Öcsém a tyúknak van feje, ez most esett le.
És azt hiszem tolla is van, de ebben nem vagyok biztos.
Na ezért nem járok a piacra!
Azt meg végképp nem tudom feldolgozni, hogy az almák nem egyformák.
A répán meg rajta van a héja…és hosszú…
Ki kérem magamnak, mert engem nem ehhez szoktattak!
Sőt nem is olyan piros és nem annyira nagy, szóval itt valami sántít.
Meg teszem azt bármit vennék a piacon, nem tudom gyűjteni a pontokat, nem tudom mégis hogy képzelik.
A múltkor ettem az egyik büfénél egy menüt. De se ajándék, se dupla kóla, se semmi.
Meg kérem szépen az meg végképp felháborító, hogy annyi kolbász meg szalonna fekszik az asztalokon…
Hol van ilyenkor az áentéesz?
Mert úgy tudom, hogyha az ántéesz rá néz a disznóra már elégséges ahhoz, hogy forgalomba kerüljön vagy legalábbis a helyi állatorvosnak el kell hajtania majdnem józanon terepjáróval a vágás helyszíne mellett 30km/óra sebességgel..na úgy is jó.
Na mindegy.
Ezeket elakartam mondani.
Bonyolult dolgok ezek.
Én ezért járok a teszkóba ott legalább nem kell gondolkodni.


Szerző: Lakatos Laci

 

 

Téma: Trollfész

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása