Hollywoodo, Média Mágia és a Manipuláció Mesterei

2012.06.16 10:55

 

Megjött a Projekt harmadik filmje! - Borító mérethez klikk a képre.

"Azzal szeretném kezdeni, hogy meghatározzuk, mit értünk pontosan elme-kontroll alatt,
az én személyes tapasztalataim alapján...
Mert arra kellett rájönnöm, hogy amit én személyesen átéltem, az csak egy extrém példája volt.
Az a fajta totális, robotikus elme-kontroll, ami alatt én álltam, sokkal kevésbé elterjedt,
mint az elme-kontroll többi, különféle változatai, amik átszövik az egész társadalmunkat.
Az elme-kontrollt úgy kell elképzelni, mint egy csúszó skálát,
ahol a totális, robotikus elme-kontroll van az egyik végén,
de rajta vannak például azok az elme-kontroll technikák, amiket az okkult és a hit szektákban használnak szerte az országban,
vagy az oktatási reform, aminek célja, hogy a gyermekeink elveszítsék a szabad gondolkodásukat és a képességüket, hogy kritikusan tudjanak analizálni dolgokat...
Olyan sok különböző aspektusát fertőzték már meg a társadalmunknak az elme-kontroll különböző fokozatai, hogy létfontosságú, hogy ez az információ kikerüljön!
És amiket elmondtam az én saját tapasztalatomból,
az ugyanúgy vonatkozik az összes többi elme-kontroll és elme manipuláció változatra is.
És mint azt nagyon sokan mondják nekünk, Mark-nak és nekem,
azok közül, akik elolvasták a könyvünket (Trance Formation of America):
hogy ez az a szál, ami végre összeköt mindent. Hirtelen ez az egész Új Világrend összeáll...
az ahogy elsorvadnak az emberi szabadságjogok,
az ahogy lebomlanak az erkölcsi normák...
Ezek a folyamatok mind érthetővé válnak, amint bevesszük a képbe az elme-kontrollt."

Cathy O'Brien szavai voltak ezek az egyik előadásából.
Hogy ki ő, és még sok minden más is kiderül a projekt harmadik filmjéből, melynek címe "Hollywoodo, Média Mágia és a Manipuláció Mesterei".
Igyekszünk több aspektusát is megmutatni az elme-kontrollnak, majd a végén egy kis történelmi áttekintést is adni, mert mint az sejthető volt, ez a dolog sem mostanában kezdődött...

A teljes film egyben itt: https://www.youtube.com/playlist?list=PL28E4CC224856E9E5
(Klikk arra, hogy az összes lejátszása.)




Részek listája:

 
I. Az ellenség már a nappaliban van
 
II. Szubliminális programozás
 
III. Ember-robotok
 
IV. Titkos Társaságok
 
És az EXTRA rész:
Hát ezért van Hollywood!



DVD LETÖLTÉS: már készül... (nézz vissza kicsit később!)

 

https://pirospirula.blogspot.hu/2012/05/hollywoodo-media-magia-es-manipulacio.html

 

 

Téma: Hollywoodo, Média Mágia és a Manipuláció Mesterei

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása