PI Klub - Maffiózó, cigányok, Hit Gyülekezete

2013.08.03 11:20

 

Kapcsolódó link..

https://embers-eg.webnode.hu/news/magyar-kiralyi-hirlap-a-ciganysag-mint-eszkoz-a-zsido-maffia-kezeben/

https://embers-eg.webnode.hu/news/pi-klub-bosszukesek-es-a-nyaja/

https://embers-eg.webnode.hu/news/cigany-kerdes-kicsit-maskepp/

https://embers-eg.webnode.hu/news/nincs-cigany-bunozes-mi-lenne-ha-lenne-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/hajtovadaszat-a-polgarmester-lanyanak-tamadoja-utan/

 

 

Posta Imre weboldala

 

Szávának természetesen megvan a magyarázata arra, hogy miért lett bűnöző belőle, ő ugyanis már óvodásként is úgy érezte, szégyellnie kell magát cigány származása miatt, ebből pedig elfojtás következett, ami agresszióba csapott át. „Nem tudtam, mi az, hogy cigány, csak éreztem, hogy valami nagyon rosszat jelenthet, ami miatt szégyenkeznem kellene. Kialakult bennem egy rettegés és visszahúzódás, ami a későbbiekben agresszivitásba fordult, és mivel a korosztályomhoz képest erősebb testalkatú voltam, a megaláztatásokért verekedéssel vettem elégtételt” – közli az interjúban.

Az iskolában állítólag kiemelkedő tehetsége miatt próbálták jó útra terelni, de Száva László bevallása szerint akkorra már annyira nem gondolta értékesnek magát, hogy menthetetlen volt a helyzet, vagy maffiafőnök vagy rendőr akart lenni.

Az interjúból kiderül: első komolyabb munkáját egy nyomdában kapta, ám nem tetszett neki, hogy a főnöke dirigál, ezért leütötte.

Az írásban arról is mesél, hogyan lett belőle alvilági figura: „ Öcsémmel eleinte csak a diszkókban szereztünk hírnevet, a bátyáim pedig bent a sitten. Miután kijöttek, mindketten disszidáltak Kanadába, és átmentek az Egyesült Államokba is. Rövidesen ott is feltalálták magukat, úgyhogy egyikük önszántából, a másikuk hatósági segítséggel tért haza. Akkor jártunk a rendszerváltás éveiben, és összeült a család, hogy hogyan húzhatunk ebből hasznot. A két bátyám révén volt úgymond nyugati tapasztalatunk, így megalapítottuk Magyarország első vagyonvédelmi cégét. Előre láttuk, hogy pár év múlva óriási nevünk lesz, és uralni fogjuk az egész országot. Objektum- és személyvédelemmel foglalkoztunk, mozgolódtunk, alakult a hírnevünk. Az első komolyabb legális munkánk az volt, hogy szerezzünk vissza 60 ezer dollárt, amit egy román állampolgártól rabolt el egy vidéki csapat. Miután úgy értesültünk, hogy felállnak ellenünk, sőt bérgyilkosokat fogadtak ránk, tíz autóval mentünk Esztergomba rendezni a helyzetet. Hármas védelmi gyűrű fogadott minket: 200 kommandós, 200 határőr és 200 rendőr. Ezzel be is vonultunk a bűnügyi krónikák történetébe, miattunk zajlott az első nagy hatósági megmozdulás a szervezett bűnözés ellen. Annyira féltek tőlünk a rendőrök, hogy többen bevizeltek a helyszínen.”

Száva büszkén meséli, hogy az eset után még börtönben sem kellett ülnie, sőt, kissé cinikusan megjegyzi: büntetlen előéletű a mai napig, annak ellenére, hogy az interjúban is bevallja, szórakozóhelyek, éjszakai lokálok, diszkók védelmét látták el és „szakosodtak” a szerencsejáték, prostitúció, fegyverek területére. „Családon belül leosztottuk, hogy melyikünk csapata mivel foglalkozik. Mindnyájunknak megvolt a rátermettsége, karaktere, fazonja hozzá. Dőlt a lé, simán jól éreztük magunkat.”
Az interjúból az is kiderült, hogy különböző politikai pártokkal is kapcsolatban voltak, 90-es években, a nagy olajügyek idején pedig az olajmágnások védelmét látták el.

Azonban Száva László állítása szerint mára már felhagyott a bűnöző életformával, ebben pedig a Hit Gyülekezete volt segítségére. „Amikor néhány fegyverrel a kesztyűtartóban begurultam a Hit Parkba, már a parkolóban egy olyan atmoszféra vett körül, hogy nem tudtam megszólalni. Teljesen összeomlottam, a sok brutalitás, agresszivitás után hosszú évek óta újra emberszerűnek éreztem magam. Fizikailag is átéltem valami furcsát, mert megroggyanva tudtam csak a helyemig elbotorkálni. Olyan erővel tört rám a bűntudat és a bűnbánat az addigi életemért, és amiatt, amire a későbbiekben készültem, hogy el akartam bújni az oldalra felstószolt székek alá. Elszoktam attól, hogy a gyengeségnek bármilyen jelét mutassam kifelé, de ahogyan elkezdtek körülöttem énekelni az emberek, úgy rázott a zokogás, mint egy kisgyereket. Mintha mindig is idetartoztam volna. Teljesen más emberként mentem haza.” Száva szerint ettől a naptól minden megváltozott, felhagyott az illegalitás világával, visszament megcsalt feleségéhez és azóta mintaapaként, mintaférjként és becsületes vállalkozóként éli mindennapjait.

Száva László létrehozta a Roma-Magyar Kézfogás Alapítványt, amely a cigány-magyar együttélés helyzetén szeretne javítani. Az alapítvány Facebook-oldalán egyébként előszeretettel teszik közzé a Hit Gyülekezete megnyilvánulásait, az ATV pedig beszámol a szervezet minden lépéséről.

 

https://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/articles.php?article_id=387