PI Klub speciál - Utolsó előtti

2013.09.05 23:45

 

Előzmény..

https://embers-eg.webnode.hu/news/pi-klub-special-alapok-mar-4-eve-ujratoltve-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/pi-klub-special-mire-kepes-a-hatterhatalom-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/a22-perc-posta-imivel-/

https://embers-eg.webnode.hu/news/pi-klub-kozbejelentes-feljelentes-ismeretlen-tettesek-ellen-chemtrail-haarp-al-pinter-sandor-mossad-nagykovetsegeknek-is-tovabbitva-ujra-/

 

Posta Imre weboldala

 

Csak egy rövid erejéig beugrottam. Szoktatom és nem csak magam a gondolatok tartósításához, mielőtt a zálogház bezárná a bankot. Látom ti is veszitek az akadályt és nem is rosszul. Oroszul. Tanuljatok! Tanulni a tanulásból ehet, s aki nem tan -, az butul. Az utóbbi hetek, hónapok paradoxonja, hogy minél távolabbinak érzem, tudom, annál jobban közelíteni igyekszik hozzám. Jelzések jönnek, melyeket nem nehéz értelmezni, de úgy teszek, mint aki nem érti. Mégiscsak bejön a kommunista kívánság-műsor harmadik része, de ez már nem az én műsorom. TTT. Míg tiltották, édes volt. Míg tűrték, savanyú, de lassan és biztosan egyre -másra támogatni igyekszenek és ez már keserű.

Nem várom, hogy értsétek, mert nem kívánhatom. Egyik volt kollégámmal beszélgetve a minap rákérdeztem, hogy „odabent” még mindig én vagyok az egyes-számú közellenség? Mondta, hogy már régen nem, de már az van, hogy felfogták, hogy már 7 éve megjósoltam (tuk), mi lesz 7 év múlva és most arra kíváncsiak, hogy most mit „jósolunk”, mi lesz eztán. Lica is említett egy érdekes beszélgetést, amely ugyanazt a kérdést firtatta. Nos, nem lesz több „jóslás”. Az idő beérett és a szolgálatok, ha infót akarnak, akkor keressenek más forrást.

A magam részéről erre a „kis” időre zsilipelnem kell úgy tudatilag, mint nem. Lejárt a hivatásos „apaságom”, Marci betöltötte a 8 évet. Ez egy fordulópont. Az „ügyem” is betöltötte a 7. évét. Nincs értelme tovább ragozni. Munkát kell találnom és erre koncentrálni, amennyire lehet. Persze az eddigiek miatt ez nem lesz egyszerű móka és nem is „belföldre” pályázok. Szeretném kihasználni az orosz és a német nyelv adta magyar lehetőségeimet, mert van mit fejlődnöm ott is. Veráról is le kell kerüljön a teher, de meglátjuk mi lesz. Pár hirdetést feladok, ni meg Gerry ígérte, hogy összeüt egy Posta Imre...mint picomókus honlapot, hátha akad egy-egy cég, aki fizet a tréningért, ha már az NBH-s projekt nem jött össze.

Ti ne izguljatok. A csapat, amennyire csapatnak tekinthető megmaradhat, a kommunikációtok nem lesz gátolva, de nem lehetek itt minden pillanatban szétszedni a civakodókat, vagy kiszűrni a vakolókat. Ennek a szabott ideje lejárt. Önállónak kell lennetek. Cikkek persze jöhetnek és fel is teszem, ami olyan, de a hsz-ek sok időt elvesznek, így azt már nem vállalom.

H valaki nekem akarja küldeni, akkor

doki.bubo@gmail.com

És a postafiókom is megszüntettem, oda ne küldjön már senki és semmit, viszont a címem még mindig

2310 Szigetszentmiklós, Kinizsi u. 109/B

Egyszóval nincs semmi lezárva és mégis mindennek változnia kell.

Kérlek benneteket, hogy „nemzeti összefogás”, „nemzetmentés” kérdésében ne keressetek, fölöslegesen az időt erre nem akarom már pazarolni. Röviden, nem fogok semminek az „élére állni” és nem kötök össze senkit, senkivel. Aki eddig megtalálta a helyét, az a helyén van.

Decemberre van egy ígéretem, hogy egy induló cégnél a nyelvtudásom és habitusom is passzolna, de az még odébb van. Addig a „büntetőügyeim” is csak kifutnak valamilyen véggel.

Nem várok megértést és ha valaki nem ért meg, az sem bánom. Minden a lehető legnagyobb rendben zajlik, amennyire ezt a „káosz” megengedi. Ez se nem jó, se nem rossz. A „politikának” vége van, ezt látnotok kell. Az „emberi minőség” olyan, amilyen és a felismerések, beismerések ömlenek a „médiából”. Amit tehettem eddig, megtettem. Amit tehetek eztán, azt megteszem.

A közeljövőben (hetek, hónapok) sok fontos döntésre lehet számítani. Az sem elképzelhetetlen, hogy hivatalosan is előhozakodnak velem, velünk. Van egy olyan érzésem, hogy nem engednek el ilyen könnyen. Viszont én már képes vagyok elengedni mindezt „ilyen könnyen” és úgy vélem ez az a lelki állapot, amit meg kell tartanom ahhoz, hogy folytathassam, amit elkezdtem egykor.

 

https://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=5012

 

Téma: PI Klub speciál - Utolsó előtti

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása