VilágHelyzete - A Facebook egyszerűen letörölte a VilagHelyzete oldalát közel 28 ezer követővel !

2015.08.04 20:30

 

Kiemelt..

Időkjelei - A Facebook bejelentette végső tervét: minden hír felügyelete

Vasslajosblogja - A facebook tiltások anatómiája

A világon 7 embernek van kulcsa a teljes Internethez

Mivoltma - A 30 legjobb válasz okostojás gyerekektől

A Láthatatlan történet - Hamvas Béla idézetek 2

VassLajosblogja: Facebook, a virtuális asztrál sík

Hungarian Real News - Szarajevó 2013, 99 évvel később (fontos)

'Konspirációk' 2012 Plusz


 

Előzmény..

Hídfő - Technikai problémák, várható változások (!)

Fényörvény - Így lopja el adataid és életed a Microsoft - A TE beleegyezéseddel!

Világhelyzete - Az elrejtett ősi tudásról és az emberiségről üzen Jupiter Felemelkedése - Elemzés ébredőknek

Időkjelei - A Facebook bejelentette végső tervét: minden hír felügyelete

Vasslajosblogja - Google Glass – A szem a lélek mátrixa

Vasslajosblogja - Az Antikrisztus és a média, avagy a virtuális illúzió 

Egységfront - Osztható képek

Siroi Isi - A magyarországi CIA puccs apró becsatornázásai ( 2.0 )

Tudatmódosítás és a 3G


 

Kapcsolódó link..

Vasslajosblogja - Médiamágia

Egy kép margójára - Fészbuk para

Sárközy javasolja a Gondolat-bűn bevezetését

Piros Pirula Project - Bill és Ted zseniálisan álcázott kalandja

Vasslajosblogja - Sustorgókon közlekedő cyber sámán visszaemlékezéseiből....

Hollywoodo, Média Mágia és a Manipuláció Mesterei

Integrálgondolkodó - Átprogramozott agyak – virtuális világ és a neurológia összefüggései

Egy cikk a "postaimre.com" oldalról (2009)

Visz a víz sodor - Idők jelei a végső időben

A cyber háború elkezdődött!


 

Pénteken estefelé egy friss hírről szerettem volna beszámolni a VilagHelyzete FB oldalán és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a Facebook törölte a VilagHelyzete oldalt, vagyis az oldalaim listája között nem látom sehol.

Először azt hittem csak valami technikai zűr, mert a 2011-es indulás óta ilyet nem tapasztaltam, ezért konkrétan rákerestem és meglepetéssel láttam, hogy sem számomra, sem másokra számára nem található a közel 28 ezer követővel rendelkező VilagHelyzete oldal https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD címen !

 


"Sajnos ez a tartalom
jelenleg nem érhető el."



 

Délután 2-3 posztot tettem csak ki, akkor még működött minden (tartalmában a Keleti-pályaudvaron lévő menekültekről, illetve az Izraelben felgyújtott palesztin családról volt szó).

Mivel a FB soha nem emelt panaszt és nem küldött figyelmeztetést sem az oldal tartalmával, sem a posztokkal kapcsolatban, ezért írtam nekik, hogy nem értem, mi történt....

Vagyis nagyon is értem.....

Ennyit válaszoltak..... :

 


 

Esetleg abban tudnátok segíteni, hogy minél többen rákérdeztek a FB jobbra fent "Probléma jelentése" / "Valami nem működik" pont alatt? 

 

'Miért törölte a Facebook a "https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD" oldalt ' - kérdéssel ?

 

https://vilaghelyzete.blogspot.hu/2015/08/a-facebook-egyszeruen-letorolte.html

 

Téma: VilágHelyzete - A Facebook egyszerűen letörölte a VilagHelyzete oldalát közel 28 ezer követővel !

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása