Velorex blogja - Mu’ummar Qaddafi cenzúrázatlan üzenete

2015.11.03 18:00

 

Kiemelt..

Tutiblog - Köszönöm Európa!

Hungarian Real News - Hátszéllel a szakadékba...

Szíriai Hírek - A "Coca-Cola" forradalmak gyártásáról, avagy a történelem vége és az utolsó fegyver

Oroszország Hangja - Miért büntetik meg Magyarországot? (4 cikk)

Legendavadász - Ha eddig nem hittél az összeesküvéses elméletekben, ezentúl fogsz!

Szíriai hírek - MEGJELENT A FEKETE SEREG VEZÉRE

Miamanó - A McDonald's és a Coca Cola mögött

Somló VédPajzs Szövetség hírportál - Mi lenne ha....

Visz a víz sodor - Agymosás - TUDATMÓDOSÍTÁS ÉS MANIPULÁCIÓ

Kötelező olvasmány: Gazdasági bérgyilkos

Fogott levél avagy egy beteges lelkület irománya, hogy lássátok kik állnak a háttérben

Amerikából irányított rendszerváltás Ukrajnában a Pentagon kézikönyve szerint

Cion bölcseinek jegyzőkönyve..

Piros Pirula Project - Előtted a jövő 

Apokalipszis


 

Előzmény..

Evo Morales elnök bejelenti az ENSZ-ben az Új Korszak kezdetét

Nyílt felszólítás minden banknak és pénzintézetnek!

Az ERSTE bank elismerte, hogy semmisek a szerződései...

Orientalista - Damaszkuszban jártam – Kontraszt

Az USA több vegyifegyvertámadást hajtott végre, mint a világ többi országa együttvéve

Hungarian Real News - Elitokrácia, pénzügyi -és ökofasizmus, avagy a "daráló" megy tovább...

Hungarian Real News - Az idő telik, a becsület fogy...

Orientalista - Összefoglaló a szíriai menekült kérdésről

NOL - Migráns-krízis Szegeden – kifosztva és megalázva

Alfahír - Az elrabolt Európa - a káoszba taszítás hátteréről

Orientalista - Felrobbantották a világ legrégebbi templomát!


 

Kapcsolódó link..

Szíriai hírek - Assad elnök szíriai muszlim vallástudósok előtti beszéde Damaszkuszban 2014.04.24

Szíriai hírek - Szíria elnöke az amerikai és nyugati vezetőkről

Hungarian Real News - Sötét fellegek Európa egén...

Betyárvilág - Kijevi rendőrök lőttek az égő épületből menekülőkre – Az odesszai borzalom leleplező videója

Hungarian Real News - A dzsinn kiszabadult a palackból...

Orientalista - Terror Európa vezető országában – Az ISIS Nagy-Britanniában (1.rész)

Hungarian Real News - Kettős tudat vagy tudathasadás?

Siroi Isi - A magyarországi CIA puccs apró becsatornázásai ( 2.0 )

 

 


Pravda.ru

Fordította, Kásler Árpád

 


Életem visszaemlékezései: Mu’ummar Qaddafi.

40 évi vagy talán még több is, nem is emlékszem, mindent megtettem, hogy a népnek házakat, kórházakat, iskolákat adjak és amikor éhesek voltak élelmet adtam nekik. Sőt Bengházit mezőgazdasági területté alakítottam át a sivatagból. Felálltam a cowboy Reagen támadásai alól, amikor megölte az örökbefogadott árva lányomat, engem akart megölni, de helyettem azt az ártatlan gyermeket ölte meg. Aztán az Afrikai nővéreimet és testvéreimet segítettem pénzzel, hogy létrehozhassák az Afrikai Uniót.

Én mindent megtettem amit tudtam, hogy segítsek az embereknek megérteni azt a koncepciót, amely segítségével az emberek bizottságai kormányozzák országunkat, de ez soha nem volt elég, mint néhányan mondták nekem, még olyanok is akik 10 szobás lakásokkal, új ruhákkal, új bútorokkal rendelkeztek. Soha nem voltak elégedettek, önzők voltak és egyre többet akartak.

Azt mondták az amerikaiaknak és más látogatóknak, hogy demokráciára és szabadságra van szükségük. Soha nem értve meg, hogy ez egy torokmetsző rendszer, ahol a legnagyobb kutya megeszi a többit, de őket elvarázsolták ezekkel a szavakkal, nem tudván hogy Amerikában nincs ingyen gyógyszer, ingyen kórház, ingyenes lakhatás, ingyenes oktatás, ingyenes étkezés, kivéve amikor az embereknek könyörögni kellett vagy hosszú sorokba állni egy levesért.

Nem, nem számít mit tettem, egyeseknek soha nem volt elég, de mások tudták hogy Gamad Abdel Nasser fia vagyok, az egyetlen igaz Arab és Muzulmán vezető akink volt Salah-al-Deen óta, amikor visszakövetelte a Szuezi Csatornát saját népének és mint én is visszavettem Libyát népemnek, az Ő nyomdokait próbálom követni, hogy népemet távol tartsam a gyarmati uralomtól- a tolvajoktól akik tőlünk lopnának.

Most a hadászati történelem legnagyobb ereje által vagyok támadás alá véve, az én kis afrikai gyermekem, Obama meg akar ölni, hogy elvegye a szabadságot országomtól, hogy elvegye tőlünk az ingyenes lakhatásunkat,ingyenes orvosi ellátásunkat, ingyenes oktatásunkat és élelmünket, felcserélve az amerikai stílusú tolvajlásra, amit „kapitalizmusnak” hívnak, de a Harmadik világban mindannyian tudjuk, hogy mit jelent. Azt jelenti, hogy vállalatok irányítják az országokat és az emberek szenvednek. Tehát nincs más alternatíva számomra, mint kitartani és ha Allah úgy akarja, akkor meghalok, követve az Ő útját, az utat amely országunkat gazdaggá tette, termőfölddel, élelemmel és egészséggel, sőt lehetővé tette számunkra, hogy segítsük Afrikai és Arab testvéreinket és nővéreinket, hogy itt dolgozhassanak a Libyai Jamahiriában.

Nem kívánok meghalni, de ha az kell, hogy megmentsem e földet, népemet, mindazon ezreket akik gyermekeim, hát legyen.

Legyen ez a végrendelet, a hangom a világ felé, hogy én felálltam a NATO keresztes hadjáratai ellen, felálltam a kegyetlenség ellen, felálltam az árulás ellen, felálltam a Nyugat gyarmatosítási törekvései ellen és kiálltam az arab és muzulmán testvéreimért mint egy fénysugár.

Amikor mások kastélyokat építettek én szerény házban és sátrakban laktam. Soha sem feledtem el Sirtei gyermekkoromat, soha nem költöttem a nemzet kincstárát ostobán és mint Salah-al-Deen, a mi nagy muzulmán vezetőnk aki megmentette Jeruzsálemet az iszlámnak, keveset vettem el magamnak…

Nyugaton egyesek „örültnek” „bolondnak” hívtak, de ők tudják az igazságot, ennek ellenére továbbra is hazudnak, tudják hogy földünk független és szabad, nincs gyarmati fogságban, ez az én jövőképem, irányvonalam és ez világos a népem számára is, hogy harcolni fogok az utolsó leheletemig, hogy magunkat szabadon tartsam.

Allah a mindenható segítsen nekünk, hogy hívők és szabadok maradhassunk.

Mu’ummar Qaddafi ezredes, 2011/04/05

 

 

 

https://mr-moto-velorex.blogspot.hu/2011/10/muummar-qaddafi-cenzurazatlan-uzenete.html?spref=fb&m=1

 

Téma: Velorex blogja - Mu’ummar Qaddafi cenzúrázatlan üzenete

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása