Mivel a 17-es számot a WTC-nél összekapcsolták a Szíriusz csillaggal, érdemes megemlíteni hogy az okkultizmussal foglalkozó Blavatsky szerint a 17-es szám a Szíriusz egyik száma, mely 23-szor fényesebb a Napnál.
Természetesen a 17-es szám kapcsolódik az Orionhoz is, amely Ozirisz csillagképe.
Oziriszt Széth hol 14, hol 42 darabra vágta szét, vagy zárta ládába az Athyr 17. napján, akit aztán Ízisz (Szíriusz, Vénusz) támasztott fel Hóruszként.
Ozirisz a horizont alá vonuló Nap, amely a horizonton felkelve/feltámadva Hórusz sólyomként szárnyal az égen. Ozirisz alvilágban (horizont alatt/lábunk alatt az alsó világban) tartózkodása idején emelkedik az éjszakai égen az időmérő Orion, aki később már Ozirisz, az égi alvilág egyik kapuja, melynek M42-es kapujába/üregébe űzi a nyulat a Nagy-kutya.
2014. júliusának 17. napján lezuhan a 17-es járat, amelynek első repülése napra pontosan 17 évvel korábban, 1997. július 17-én történt.
Az első, ukránok által közzétett jelentés szerint a gépen 23 amerikai utas tartózkodott és vagy 80 gyermek, mely végül lecsökkent 3 gyermekre (-77) és 1 amerikai állampolgárra, de az is holland-amerikai kettős állampolgár volt.
Lényeges, hogy 2 nappal korábban a moszkvai metróban is katasztrófa történt ( ), mikor kisiklott az 51-es (Kozmikus/Krisztus/Megvilágosodott tudat) szerelvény három kocsija, melyen Szent György legyőzi a sárkányt kép jelenik meg. A szerencsétlenség helyszínén 17 utas holttestét emelték ki a szétroncsolódott szerelvényekből, később pedig még 6 utas hunyt el kórházban, vagy mentősök keze közt, vagyis ahogyan a 17-es járatnál kapásból, mindenfajta tájékozódás nélkül 23-at kürtöltek világgá, úgy a metrószerencsétlenségnél is ez a szám kapott hangsúlyt, hiszen mindkét eset egy-egy üzenet, ha úgy tetszik aranyalmás, hiszen a 23 a tudás száma is, melyet pl. az 1993-as SUPER MARIO BROS filmben rá is festettek a WTC ikertornyok aljára, melynél 17-es játékot játszottak bizonyos körök.
Ezek az események egyfajta háborús gyújtópontok, ahogyan pl. a WTC ikertornyok ledöntése is az volt, és talán nem véletlenül hangoztatta annyiszor Putyin ekkor a béke szót, habár egyik kutya, másik eb, mint mondani szokás.
MM/33/WW
M17 = OMEGA-KÖD A NYILAS CSILLAGKÉPBEN.
A 17-ES GÉP AMSZTERDAMBÓL UKRAJNAI KERÜLŐVEL MALAJZIÁBA TARTOTT.
AMSZTERDAM/HOLLANDIA = NARANCS NEMZET
A holland labdarúgó válogatott színe narancs, beceneve: Oranje. Nevét pedig a holland uralkodóházról, az Orániaiakról kapta. Jelentése narancssárga, ez a holland királyi család hivatalos színe.
UKRAJNA = NARANCSOS FORRADALOM
NARANCS = ARANYALMA/NAP
Az aranyalma a trójai mondakörben pedig a viszály istennője által került az emberekhez:
“Péleusz király és Thétisz, Néreusz tengeri isten leánya, lakodalmukat ülték a Pelion-hegyen a bölcs Kheirón kentaur barlangjában. Hivatalos volt minden isten, kivéve Eriszt, a viszály istennőjét. Erisz bosszút forralt - a Heszperidák kertjéből szakított egy aranyalmát, ráírta, hogy „A legszebbnek”, és behajította az ünneplő társaság közé. Héra, Athéné és Aphrodité rögtön hajbakapott, melyiküket is illeti az aranyalma. Ítélőbírónak a legszebb földi férfit, Párisz trójai királyfit választották. Héra neki ígérte az Európa és Ázsia feletti hatalmat, ha javára ítél, Athéné hősiességet és győzelmet minden felett, Aphrodité pedig a legszebb földi nő szerelmét. Párisz Aphroditének adta az aranyalmát.”
Szép Heléna (Tündér Ilona) Aphroditétől kapta szépségét, akit pedig Párisz elrabolt, elhozott, aztán jött a világok harca, a Trójai háború.
A Malaysia Airlines 1946-ban Malaysia Airways-ként indult, mégpedig május 1-én, 170 évre az illuminátusok 1776-os megalakulásától.
Csak érdekességként a 2013-as május 1-től, mikor 237 éve alakultak meg az illuminátusok, 442 napra volt ( ) 2014. júli. 17., a 2014-estől pedig 77 napra.
A cég megszületésének története viszont 1937-be nyúlik, mikor a szingapúri Straits Steamship Co. egyesült két brit céggel, az Ocean Steamship Co-val és az Imperial Airways-el, így az új Malaysia Airways Limited 1937. okt. 21-én lett bejegyezve, az első szolgáltatást nyújtó repülésére pedig 1937. júni. 28-án került sor, egy “de Havilland DH.89A Dragon Rapide” géppel. Ezt a géptípust pedig 1933 végén tervezték, a DH.84 Dragon utódjaként. A Dragon/Sárkány gépek jelentősek voltak a brit fegyveres erőknél a II. világháborúban “de Havilland Dominie” néven.
A Malaysia Airlines 33-as számmal kapcsolatos ( mint a szabadkőművesség legmagasabb foka ) épülete a keleti hosszúság 101°42’-en helyezkedik el.
Érdekes, és nyilvánvalóan nem véletlen, hogy az Ukrajnában lezuhant gép is 33 ezer láb magasságban haladt, mikor az lezuhant.
A 84-esnek pedig azért van jelentősége ebben az esetben, mert a 2014. júli. 17-én lezuhant 17-es maláj gép, a 84. példány volt a Boeing 777-200-as gépeiből.
A 84° pedig a teljes szivárvány száma, melyből a 33°-ot kivonva megkapjuk az 51°-ot is, amely a gízai piramisok dőlésszögének száma (51°50' 40'').
Hollandiában pedig, ahonnan a 17-es járat is elindult, évről évre a 17-es út környékén jelennek meg ábrák termőföldeken, az északi szélesség 51. fokán, mely a cikkben szerepelt. A 2014-es év első ábrája egy három körös alkotás volt, mely alakzat számos ábrában megjelenik, mint valami alkotói aláírás. Ugyanez a három körös forma jelet meg húsvét hétfő hetén is (vagy húsvétkor) egy kereszt formációban, vagyis 84 napra a 17-es járat végnapjától. Érdekesek az ábrák, mert az a három kör egyszer erre, egyszer pedig arra hajlik. 2013. július 31-én is megjelent egy ilyen 3 körös ábra háromszögbe zárva. Hogy itt most a Szentháromság jelenik e meg, abban nem bocsátkozok részletekbe, de a 2014. ápr. 09-ei ábránál a három kör egy monadhoz (Nap) került.
A 2013. júli. 31-ei három körös (oldalt plusz 1-1 kör) háromszög ábrához hasonlóan jelent meg a három kör a 2013. máj. 07-eiben is.
Egyben biztos lehet mindenki, hogy ezeket az ábrákat nem ugyanaz a csapat készíti, aki az Angliában megjelenőket, ott ugyanis ez a három körös ábrázolás idén nem jelent meg.
Ami miatt újra elővettem ezt a 17-es út mellé helyezgetett holland ábra témakört, az a Hollandiából indult 17-es járat volt a Malaysia Airlaines-től.
A Malaysia Airlaines korábban eltűnt 370-es járata és a jelenlegi 17-es járat között is fel lehet fedezni egy számjátékot, mely nyilvánvalóvá kelljen hogy tegye, hogy itt valami nagyon nincs rendben az esetek körül.
Az amerikai elnök a 17-es járat lezuhanását követően közölte, hogy kormánya kiemelt feladatnak tekinti annak tisztázását, hogy utaztak-e amerikai állampolgárok az Amszterdamból a maláj fővárosba tartó repülőgépen. Korábbi sajtóhírek szerint, mint már szerepelt, a 280 utasból 23 amerikai állampolgár.
"Több mint háromszáz ártatlan embert megöltek ... tudjuk, hogy huszonhárom amerikai állampolgár volt köztük" - idézte az Interfax Zorjan Skirjak ukrán belügyi tanácsadót, még azelőtt, hogy jóval később még ez a számadat nem derült ki, ugyanis péntek, vagyis a lezuhanás utáni nap reggelén még úgy tudták, hogy 154 holland, 27 ausztrál, 45 malajziai (ebből 15 a személyzet tagja), 12 indonéz, kilenc brit, négy német, négy belga, három Fülöp-szigeteki és egy kanadai volt a gépen, 41 utas állampolgárságát ekkor pedig még nem állapították meg.
A végleges adatok szerint pedig 193 holland 42+1 fő malajziai (+1 = amerikai kettős állampolgár), stb. volt a gépen.
Ahogyan a 17-es járat Ukrajnában a 38. keleti hosszúsági fokon zuhant le, a korábbi Maláj légitársasághoz tartozó 370-es járaton, amely Malajziából indult és nyoma veszett, 38 maláj utas volt a 12 fős személyzeten kívül.
Ahogyan a Hollandiából indult 17-es járatnál 154 fő volt először a holland utasok száma, úgy a Kínába tartó 370-es járaton is 154 fő kínai utazott, melyek közül az egyik kakukktojás, hiszen az tajvani származású volt, vagyis így lesz 153 fő útban a célirány felé.
A 17 szám pedig még annyiban lényeges, hogy az a 153 kifejezője is, hiszen 1+2+3+...+17 = 153.
A 9-es szám pedig, melyet a 17-el megszorozva szintén a 153-hoz jutunk el, mindkét gépnél megtaláljuk (370-es: 9M-MRO, 17-es: 9M-MRD)
Hogy miért pont 38, vagy 153?
Nos a 38-as szám csillagkapus/halálkapus szám, ahogyan a kapuőr macskának is 38 kromoszómája van.
A 153-as szám pedig a kifogott halak száma, hisz ennyi akadt a hálóba szám szerint, mikor azt Péter a jobb oldalon vízbe dobta. A halak itt természetesen emberek.
Ha nem túl meggyőző a 17-es járat számjátéka, akkor talán ajánlom elolvasásra a cikket is.
Ahogyan a 17-es járat 17 éve repült először és 17-én tűnt el, úgy a 370-es járat eltűnésekor szerepelt, hogy a híradások szerint a társaság naponta 37000 utast szállít, UTC szerint márc. 07-én (3/7) 16:41-kor indult el és 3700 km megtétele után tűnt el. Az utolsó ismert adat érkezésekor 37.000 láb magasan repült, az egyik felszálló utas pedig a 37 éves Luigia Maraldi lopott útlevelével szállt a 370-es gépre
Ugye, hogy itt valamilyen okkult hátterű játszma folyik?
Ahogyan a korábbi Malaysia járatnál a 153-as szám jelent meg, vagy ahogyan előtte Moszkvában Putyin “nem lépünk be az ukrán háborúba” javaslatára 153-an szavaztak igennel, úgy a jelenlegi gépnél a 153-at kifejező 17-es szám jelent meg, mint 2 nappal korábban a moszkvai metrószerencsétlenségben is, melynél a 17-es járat lezuhanásának napjára eltakarították a kisiklott szerelvényeket, vagy szerelvényt.
Fel van adva a lecke, hiszen ez egy kozmikus játék, melyben vagy béke, vagy vége lesz. Hogy mekkora a probléma a Föld bolygón jelen pillanatban, hogy mennyire is hiteles az, aki a végidővel riogatja a hétköznapok emberét? Chemtrails terén már nagyon rossz útra tértek, azt mindenki láthatja, de mindig van remény, hisz nem az van leírva, hogy a Föld kietlenné válik, vagy hogy azoké lesz, akik állat módjára ölik, vagy öletik embertátsaikat, hanem hogy a szelídek öröklik azt.
Nyilvánvalóan ezért is lett a metrószerencsétlenség napján YAMAL (Világ Vége) helyszínén bemutatva a 80 méteres lyuk.
Az orosz Szövetségi Légiközlekedési Ügynökség (SZLÜ) szerint a Malaysia Airlines Boeing 777-es gépét eltalált ukrán rakéta célpontja feltehetően Vlagyimir Putyin orosz elnök repülőgépe lehetett, melyet az okkult játékot elnézve nem tartok annyira valószínűnek, mindenesetre az adatok közlésekor itt sem maradt el a számjáték a kőműveseknél.
Vagyis idézem: “az ”első számú” repülőgép egy és ugyanazon ponton és harcvonalon keresztezte a malajziai utasszállító útvonalát. A két gép Varsó környékén, a 330-ik harcvonalon, 10100 méter magasságban keresztezte egymás útvonalát. Az elnöki gép moszkvai idő szerint 16:21-kor, a Boeing pedig 15:44-kor volt ott.”
Hírek kaptak szárnyra, hogy a Maláj légitársaság Boeing 777-200-as gépe már korábban légtérzár alá kerülő terület fölé repült, melynél később megpróbáltak tiszta vizet önteni a pohárba, hogy a gép a lezárt magasság fölött repült.
A 777/17-es gép kitérője valójában LENGYELORSZÁG volt, mint írták Varsó területe. Varsó valójában lengyelül WARSZAVA, mely olyan, mint a HÁBORÚ SZAVA, Lengyelország ekkor pedig “belépett” az ukrán háborúba.
2014. júli. 17. - Benjámin Netanjahu izraeli miniszterelnök pedig a 777-es gép lezuhanása napján, azaz csütörtökön parancsot adott a hadseregnek, hogy szárazföldi hadműveletet kezdjen a Gázai övezetben.
Gordon Kálváriája, azaz a Koponyák-hegye Jeruzsálem legmagasabb pontja. Mai méretek szerint 777 méter tengerszint feletti magassággal
A háború fokozása a félelem gerjesztése, mikor valami más, valami pozitív történik
7 szarva és 7 szeme vala, a mi az Istennek 7 Lelke, a mely elküldetett az egész földre. És eljöve és elvevé a könyvet a királyiszékben ülőnek jobbkezéből.
Pap szó a bibliában 777-szer szerepel.
2007. júli. 07-én, azaz 777 napján készült ábra az északi szélesség 51. fokán és a fémes gömb, melyet helikopter tessékel távozásra.
Pár perc alatt megtörtént a csodálatos ajnás/AUM/OM-os ábra készítése.